اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

هنرنمایی هنرمندان با تبعیت از ولایت است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: امروز هنرنمایی هنرمندان در اندیشه‌ها و آرمان‌های انقلاب، امام راحل و تبعیت از ولایت است.

هنرنمایی هنرمندان با تبعیت از ولایت است

محمد حسن شنبدی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه سراسری عکس  در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر، اظهار داشت: در ایام مبارک دهه فجر با حضور هنرمندان کشوری در راستای تفکر و اقدامات بسیج هنرمندان، شاهد برگزاری نمایشگاهی ارزشمند و جشنواره‌ای جذاب و متعالی در استان بوشهر هستیم و از این بابت از بسیج هنرمندان قدردانی می‌کنم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر افزود: این نمایشگاه عصاره و چکیده هزاران عکسی است که به جشنواره ارسال شده و هنر در کنار بسیج و بسیج در کنار هنر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: هنر هرجا وارد شود اثر خودش را  می‌گذارد و ایجاد انگیزه و نشاط دیگر اثر هنر است که جامعه به آن نیاز دارد.

شنبدی تصریح کرد: در آستانه 22 بهمن و انتخابات و در حال و هوای بیداری اسلامی، فرمایشات رهبر معظم انقلاب که در راستای نقاط قوت و عزت‌مداری نظام نسبت به تحریم‌ها، سناریو‌ها، طرح‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایراد کردند حرف دل ملت بود و امروز هنرنمایی هنرمندان در اندیشه‌ها و آرمان‌های انقلاب، امام راحل و تبعیت از ولایت است.

وی اضافه کرد: هنرمندان بسیجی امروز در تمام عرصه‌ها حضور موثری دارند و از هشت سال دفاع مقدس تاکنون با تبعیت از ولایت فقیه کارهای ارزشمندی انجام و نشان داده‌اند هرجا که نظام نیاز داشته باشد بسیج در میدان قرار دارد.

شنبدی در ارتباط با انتخابات نیز گفت: نظام همواره به سمتی حرکت کرده که موجب ناامیدی دشمنان شده و قصد دشمنان تشکیک در انتخابات و دلسرد کردن مردم است و وظیفه ما مسئولان ایجاد اعتماد مردمی با مشارکت حداکثری است.

وی با اشاره به پلمب مجتمع فرهنگی هنری نه دی خاطر نشان کرد: با همت و همکاری مسئولان قضایی و استانی به گونه‌ای اقدام می‌کنیم که هنرمندان دغدغه‌ای نداشته باشند و این مشکل قطعا حل می‌شود.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول