اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی سیاسی سپاه فارسان:

پیوند مردم با ولایت دشمن را ناکام می‌کند

خبرگزاری فارس: یکی از هادیان سیاسی سپاه فارسان گفت: پیوند مردم با ولایت دشمن را از دستیابی به اهداف شومش ناکام می‌کند.

پیوند مردم با ولایت دشمن را ناکام می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین صالحی یک‌شنبه شب در نشست روشنگری در این شهرستان، با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای این ایام، اظهار داشت: احیای دین مبین اسلام و کسب استقلال و آزادی از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه همه ملت باید با تمام توان به دنبال حفظ این دستاوردهای عظیم باشند، گفت: دشمن به ویژه در طول یک قرن گذشته تلاش کرده تا با نفوذ فرهنگ منحط خود در جوامع مسلمان، مردم را از فرهنگ اصیل اسلامی خود دور کند.

صالحی بر ضرورت ارتقای بصیرت و بینش آحاد مختلف مردم در راستای مبارزه با جنگ رسانه‎ای دشمن تأکید کرد و افزود: در حال حاضر ارتقای بصیرت و بینش اساسی‎ترین ابزار در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن به شمار می‌رود.

این هادی سیاسی سپاه فارسان پیشرفت‏های انقلاب اسلامی را در عرصه‏های مختلف چشمگیر بیان کرد و گفت: جوانان ایرانی با اتکا بر خداوند متعال و استعدادهای ذاتی خود توانستند پیشرفت‌های عظیمی را بدون وابستگی به دیگر کشورها خلق کنند.

وی با تأکید بر اینکه پیوند مردم با ولایت دشمن را ناکام می‌کند، گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود توطئه‎های فراوان داخلی و خارجی در سایه اصل ولایت فقیه توانست پویاتر از همیشه به پیشرفت‏های خود و استحکام قوانین اسلامی تداوم بخشد.

صالحی از انقلاب اسلامی به عنوان الگوی تمام عیار برای دیگر کشورهای مسلمان نام برد و خاطر نشان کرد: امروز این انقلاب با تأثیر در بین توده‎های عظیم ملت‏ها سبب بیداری بسیاری از کشورهای مسلمان از جمله مصر و یمن شده است.

وی درایت و هوشیاری رهبر معظم انقلاب را مهم‎ترین مؤلفه در راستای خنثی‎سازی توطئه‌های دشمنان برشمرد و گفت: درایت و هوشیاری به موقع رهبر انقلاب اسلامی در سال گذشته دشمنان انقلاب را به چالش کشانده و هیمنه و قدرت آنان را بیش از پیش با شکست و تزلزل مواجه کرد.

صالحی در ادامه به نزدیک بودن زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: ما باید با هوشیاری به دنبال انتخاب نماینده اصلح تابع قانون اساسی و  ولایت‌مدار رای دهیم.

همزمان با دهه فجر نشست روشنگری بسیج با حضور 70 نفر از بسیجیان روستای کران از توابع شهرستان فارسان برگزار شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول