اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با ششمین روز از دهه فجر صورت گرفت

اختتامیه چهارمین دوره از مسابقات کشوری مدیحه‌سرایی خواهران

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با ششمین روز از دهه فجر اختتامیه چهارمین دوره از مسابقات کشوری مدیحه‌سرایی خواهران صورت گرفت.

اختتامیه چهارمین دوره از مسابقات کشوری مدیحه‌سرایی خواهران

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هم‌زمان با ششمین روز از دهه فجر آیین اختتامیه چهارمین دوره از مسابقات کشوری ابتهال و مدیحه‌سرایی  قرآن کریم در بخش خواهران برگزار شد.

ظهر امروز هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر آیین اختتامیه چهارمین دوره از مسابقات کشوری ابتهال و مدیحه‌سرایی قرآن کریم در بخش خواهران با حضور تقی رضایار قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، ولی یار‌احمدی مدیرکل آموزش و مسابقات سازمان اوقاف و امور خیریه و مسئولان استانی در سالن اهل‌البیت (ع) واقع در خیابان فرشادی اصفهان صورت گرفت.

در این مراسم جمعی از فعالان و نخبگان قرآنی حضور داشتند و اجرای برنامه‌های مدیحه‌سرایی و ابتهال قرآن کریم در طول این مراسم از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی صورت گرفته توسط اداره اوقاف و امور خیریه در راستای برگزاری چهارمین دوره از مسابقات کشوری ابتهال و مدیحه‌سرایی  قرآن کریم در بخش خواهران است.

در چهارمین دوره از مسابقات کشوری ابتهال و مدیحه‌سرایی قرآن کریم در بخش خواهران حدود 300 نفر از فعالان و نخبگان قرآنی موجود در سراسر کشور شرکت کردند و به رقابت با یکدیگر در این دوره از مسابقات پرداختند.

در این دوره از مسابقات شش نفر در بخش ابتهال و شش گروه در بخش مدیحه‌سرایی از متسابقین قرآنی از سراسر کشور به عنوان نفرات برتر انتخاب شده‌اند.

خانم‌ها سمیه هیبتیان از اصفهان، صغری خورشیدی از گیلان، زهرا سهرابی از کرمانشاه، اعظم غلامی از استان البرز و سمیه گلپایگانی از سمنان از نفرات برتر این دوره از مسابقات در بخش ابتهال خواهران هستند.

گروه‌های حبیبة‌النبی از اصفهان، ریحانة‌النبی از قم، اهل‌الکتاب از البرز و انسیة‌الحوراء از اصفهان به عنوان گروه‌های برتر این دوره از مسابقات در بخش مدیحه‌سرایی قرآن کریم انتخاب شده‌اند.

مسابقات قرآنی پس از 25 سال در پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برگزار شده است و امید است در سال‌های آتی نیز اصفهان میزبان برگزاری این مسابقات باشد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول