اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه:

رشد گروه‌های مدیحه‌سرایی در برخی استان‌ها قابل قبول نیست

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: رشد گروه‌های مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم در برخی از استان‌ها قابل قبول نیست.

رشد گروه‌های مدیحه‌سرایی در برخی استان‌ها قابل قبول نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام احمد شرف‌خانی دوشنبه شب در آیین افتتاحیه شانزدهمین دوره مسابقات سراسری مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم، چهارمین دوره مسابقات اذان و سومین دوره مسابقات ابتهال کشور اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور 40 گروه مدیحه‌سرا و هم‌خوان قرآن کریم از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: 31 نفر در بخش اذان این مسابقات شرکت کرده‌اند که برگزیدگان و منتخبان 31 استان کشور هستند.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: 438 گروه مدیحه‌سرایی خواهران و برادران در استان‌های سراسر کشور با هم به رقابت پرداختند و از بین 252 گروه مدیحه‌سرایی برادران، 40 گروه به مسابقات کشوری راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه در چهارمین دوره مسابقات سراسری اذان حدود 3 هزار نفر در استان‌ها با هم به رقابت پرداختند، اضافه کرد: 31 نفر به عنوان منتخبان هر استان به مسابقات سراسری اذان راه یافته‌اند.

شرف‌خانی شرکت‌ کنندگان در مسابقات بخش ابتهال استان‌ها را 456 نفر عنوان کرد و بیان داشت: از این تعداد هم 31 نفر در این مسابقات حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه نفرات برتر این مسابقات در بخش برادران روز پنج‌شنبه معرفی می‌شوند، ادامه داد: این دوره از مسابقات رشد کمی و کیفی خوبی نسبت به دوره‌های گذشته داشته است.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه با اشاره به اینکه در برخی از استان‌ها رشد گروه‌های مدیحه‌سرایی قابل توجه نبوده است، بیان داشت: هر نفر از اعضای گروه‌های مدیحه‌سرایی می‌تواند پس از این مسابقات در استان خود یک گروه مدیحه‌سرایی دیگر تشکیل دهد تا سال آینده شاهد افزایش چشم‌گیر این گروه‌ها در مسابقات باشیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول