اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 3 روز رقابت؛

جشنواره مدیحه‌سرایی رضوی برگزیدگان خود را شناخت

خبرگزاری فارس: ششمین جشنواره مدیحه‌سرایی، چاوشی‌خوانی، ابتهال و تواشیح رضوی بعد از سه روز برگزاری در اردبیل با معرفی افراد و گروه‌های منتخب به پایان رسید.

جشنواره مدیحه‌سرایی رضوی برگزیدگان خود را شناخت
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در آیین اختتامیه این جشنواره که شامگاه دیروز با حضور مسئولان، هنرمندان و اقشار مختلف مردم در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار شد با اهدای لوح سپاس، هدیه ویژه جشنواره، تندیس و دیپلم افتخار از برگزیدگان بخش‌های مختلف تجلیل شد.
در این مراسم و در بخش تجلیل به پاس یک عمر تلاش صادقانه و حضور عاشقانه در مجالس و محافل ائمه اطهار و ترویج فرهنگ رضوی از سید ‌طاها موسوی مبتهل برجسته اردبیلی، فخر‌الدین محبوبی و کریم جماعتی به عنوان چاوشی‌خوانان پیشکسوت تجلیل شد.
در بخش مقالات پژوهشی محمد‌حسین بهبهانی از خوزستان، مریم رشیدی از قم و علی دژبنی از اردبیل شایسته تقدیر شناخته شدند.
در این بخش رتبه اول با اهدای دیپلم افتخار تندیس جشنواره و مبلغ 5 میلیون ریال هدیه نقدی به اکرم مرادی از استان فارس اهدا شد.
در بخش مقالات پژوهشی فاطمه‌السادات قاری از همدان در جایگاه دوم قرارگرفت و عسگر آرمون و عبد‌الله اسدی مشترکاً در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در بخش چاوشی‌خوانی مالک رنجبر از شهرستان میناب استان هرمزگان قابل تقدیر و شایسته تجلیل شناخته شد.
در این بخش رتبه دوم با اهدای لوح و 9 میلیون ریال هدیه نقدی به مصطفی راغب از یزد اهدا شد.
در این بخش گروه برادران اسمعیلی از مشگین‌شهر، گروه ثامن‌الحجج از تفرش استان مرکزی و محمد‌ اختیاری از شهرستان میناب هرمزگان در رتبه‌های سوم تا پنجم قرار گرفتند.
در این بخش هیئت داوران هیچ هنرمند و گروه هنری را شایسته قرار گرفتن در رتبه اول معرفی نکرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در بخش ابتهال ششمین جشنواره رضوی در اردبیل نیز مصطفی قاسمی از جویبار مازندران حایز رتبه اول شد و حسن مختاری از یزد و ولی شجاعی‌اصل از پارس‌آباد و همچنین پیمان کاظمی از اردبیل در جایگاه‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.
در بخش تواشیح نیز گروه تواشیح انوار الزهرا از بندر ماهشهر استان خوزستان به عنوان گروه منتخب معرفی شد.
در این بخش جایزه 6 میلیون ریالی و لوح تقدیر به گروه ثقلین از یزد اختصاص یافت که در جایگاه دوم قرار گرفتند.
گروه ولی‌عصر(عج) از مشهد مقدس، گروه باقر‌العلوم از استان خوزستان و گروه تواشیح فجر از اصفهان در جایگاه‌های سوم، چهارم و پنجم قرار گرفتند.
در بخش مداحی ششمین جشنواره رضوی در اردبیل با قدردانی و تجلیل از عسگر شاهی‌زاده شاعر برجسته اردبیلی و شهروز حبیبی از اردبیل مداح موفق در جشنواره‌های مختلف رضوی، علی‌اصغر رسولیان از سبزوار خراسان رضوی و انور مطلب‌زاده از اردبیل مشترکاً در جایگاه ممتاز و اول قرار گرفته و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و هدیه 10 میلیون ریالی را دریافت کردند.
در این بخش مسعود غفرانی از اردبیل و محمد پناهنده از این شهر مشترکاً دوم شدند و محمد چاوشی‌زاده از قم و علی داداش‌زاده از اردبیل نیز در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در این بخش محمد اسمعیلی از مشگین‌شهر و محمد‌حسن حسن‌ازده از یزد به طور مشترک در رتبه چهارم قرار گرفتند و از آنها تجلیل شد.
برگزارکنندگان  این جشنواره از علی امامقلی‌زاده بخشدار مشگین شرقی نیز که در برگزاری آیین افتتاحیه این جشنواره در امامزاده سید‌سلیمان فخر‌آباد زحمات زیادی را کشیده بود تجلیل کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ششمین جشنواره مدیحه‌سرایی، چاوشی‌خوای، ابتهال و تواشیح رضوی از سه روز پیش در استان اردبیل آغاز شده بود که با برگزاری برنامه‌های مختلف در مشگین‌شهر و اردبیل این جشنواره به پایان رسید.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول