اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف یزد خبر داد

اعزام 3 گروه تواشیح از یزد به مسابقات سراسری مدیحه‌سرایی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اعزام سه گروه تواشیح از استان یزد به شانزدهمین دوره مسابقات سراسری مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم خبر داد.

اعزام 3 گروه تواشیح از یزد به مسابقات سراسری مدیحه‌سرایی

حجت‌الاسلام سعید رادمهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: شانزدهمین دوره مسابقات مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم در مرحله کشور آغاز به کار کرده و سه گروه از استان یزد به این مسابقات اعزام شده‌اند.

وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ایجاد انگیزه در بین افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان برای تقویت بنیه اعتقادی و مذهبی آنها بیان کرد.

رادمهر از اعزام یک گروه تواشیح برادران و دو گروه تواشیح خواهران از استان یزد به مرحله کشوری مسابقات تواشیح سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد و افزود: در بخش برادران گروه‌ تواشیح « بیّنات» و در بخش خواهران گروه‌های تواشیح «نور» و «مرأت الثقلین» به مرحله کشوری این دوره از مسابقات اعزام می‌شوند.

وی شناسایی نخبگان و فعالان در عرصه تواشیح و اذان و ابتهال را مهم برشمرد و زمان برگزاری این دوره از مسابقات را 10 بهمن‌ماه در اصفهان اعلام کرد.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد افزود: حسین دستجردی، مؤذن بالای 16 سال و حسن مختاری نیز در بخش ابتهال برادران و ملیحه نوروزی در بخش ابتهال خواهران در این دوره از مسابقات به رقابت می‌پردازند.
رادمهر خاطرنشان کرد: مرحله استانی مسابقات تواشیح اداره اوقاف و امور خیریه یزد تیرماه 90 برگزار شده بود.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول