اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شانزدهمین دوره مسابقات سراسری مدیحه‌سرایی در اصفهان آغاز شد

خبرگزاری فارس: شانزدهمین دوره مسابقات سراسری مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم، چهارمین دوره مسابقات اذان و سومین دوره مسابقات ابتهال کشور در اصفهان آغاز شد.

شانزدهمین دوره مسابقات سراسری مدیحه‌سرایی در اصفهان آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شامگاه دوشنبه آیین افتتاحیه شانزدهمین دوره مسابقات سراسری مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم و هم‌چنین چهارمین دوره مسابقات اذان و سومین دوره مسابقات ابتهال کشور در سالن اهل‌البیت(ع) اصفهان برگزار شد.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان، ذاکر اصفهانی استاندار اصفهان، حجت‌الاسلام شرف‌خانی معاون فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و تنی چند از مسئولان کشوری و استانی سازمان اوقاف در این مراسم حضور داشتند.

این مسابقات به مدت سه روز در بخش آقایان از روز سه‌شنبه و سه روز نیز در بخش بانوان برگزار می‌شود.

در ابتدای این مراسم، سیدجواد حسینی نفر اول مسابقات بین‌المللی قرائت قرآن کریم ایران در سال 88 به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت که با استقبال پرشور شرکت‌ کنندگان همراه شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز در ادامه ضمن خیر مقدم به حضار گفت: این مسابقات به مدت سه روز در بخش آقایان و سه روز هم در بخش بانوان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین اژدری در ادامه با اشاره به وضعیت موقوفات استان اصفهان اظهار داشت: اصفهان دارای نخستین موقوفه کشور و صاحب 702 بقعه شریف و ستاره آسمانی است.

به گزارش فارس، در این مسابقات نفرات برتر رشته‌های مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی، اذان و ابتهال از سراسر کشور حضور دارند و طی شش روز (سه روز آقایان و سه روز بانوان) با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول