اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال محقق شد

انجام 129 هزار بازرسی در استان همدان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از انجام 129 هزار و 724 مورد بازرسی در سال جاری خبر داد.

انجام 129 هزار بازرسی در استان همدان

علیرضا شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از همدان اظهار کرد: با تلاش ناظران و بازرسان تعداد 129 هزار و 724 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان در 10 ماهه امسال انجام شده است.

وی گفت: از این میزان 68 هزار مورد توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت و 61 هزار مورد توسط بازرسان مجمع امور صنفی انجام شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان افزود: از این تعداد بازرسی 10 هزار و 824 فقره پرونده تشکیل شده که تمام آنها به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

به گفته وی ارزش ریالی پرونده‌های ارجاعی به تعزیرات حکومتی استان را 98 میلیارد و 687 میلیون ریال عنوان کرد.

شجاعی ابراز داشت: بیشترین میزان تخلف در این مدت مربوط به بخش سیب زمینی، پیاز و گوجه‌فرنگی به ارزش 46 میلیارد ریال بوده است.کمترین میزان تخلف نیز در بخش کیف و کفش و پوشاک با 18 میلیون ریال تخلف عنوان شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان افزود: طی این مدت 7 هزار و 638 مورد گزارش از طریق مردم استان به ستاد خبری 124 ارجاع داده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: از این میزان تخلف 3 هزار و 322 مورد محرز و به مراجع ذی‌ربط نیز ارجاع شده است.

شجاعی ابراز داشت: همچنین 940 گزارش توسط ناظران افتخاری سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام شده که به مراجع  ذی‌ربط داده شده است. طی این مدت نزدیک به یک هزار گشت مشترک توسط بازرسان سازمان و نمایندگان نیروی انتظامی، اداره بهداشت و دخانیات انجام شده است.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول