اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری گتوند

نمایشگاه کتاب شوشتر برپا شد

خبرگزاری فارس: توسط شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری گتوند نمایشگاه کتاب شوشتر با تخفیف ویژه برپا شد.

نمایشگاه کتاب شوشتر برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرامرز محمودی‌کوهی پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه کتاب خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در سطح شهرستان شوشتر راه‌اندازی شده است و مردم می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند و از محصولات موجود در آن خرید کنند.

وی با اشاره به تعداد عناوین کتاب موجود در این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه بیش از یک ‌هزار عنوان کتاب موجود است و به نمایش در آمده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در این نمایشگاه تعداد بسیار زیادی کتاب و اقلام فرهنگی برای عرضه به مردم در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بیش از 5 هزار جلد کتاب برای نمایش و عرضه به علاقمندان در نظر گرفته شده است و در این‌باره تخفیف‌های ویژه‌ای نیز در نظر گرفته شده است.

محمودی‌کوهی با تأکید بر اینکه تخفیف‌های در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه از روز نخست اعمال شده است، افزود: برای بازدید کنندگان این نمایشگاه تخفیف خرید کتاب و محصولات فرهنگی 20 درصد در نظر گرفته شده است.

معاون بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری گتوند تأکید کرد: این نمایشگاه می‌کوشد تا گامی در راستای استفاده از کالاهای فرهنگی در سطح جامعه بردارد و در این‌باره تأثیری مثبت بر ارتقای سطح مطالعه مفید در جامعه گذاشته شود.

وی خاطرنشان کرد: همه ساله از طرف شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری گتوند برای دهه فجر برنامه‌هایی در نظر گرفته می‌شد که در سال‌جاری تلاش شده است برنامه‌های اجرایی وزین‌تر و فرهنگی‌تر باشند.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول