اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد آبادان خبر داد

برگزاری نمایشگاه کتاب در آبادان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد آبادان از برگزاری نمایشگاه کتاب به‌مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر در شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه کتاب در آبادان

فرهاد پورغراوی‌علوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب آبادان با بیش از 2 هزار و 500 عنوان کتاب به همراه سایر محصولات فرهنگی به ‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی گشایش یافت.

وی افزود: این نمایشگاه کتاب‌های مختلف را با 25 درصد تخفیف به علاقمندان عرضه می‌کند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد آبادان با اشاره به اینکه آبادان میزبان نمایشگاه 2 هزار و 500 عنوان کتاب است، تصریح کرد: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کتاب باید وارد متن زندگی مردم شود این اداره با همکاری روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان و انتشارات حریم علم اقدام به برگزاری نمایشگاه کتاب در این ایام خجسته انقلاب اسلامی کرده است.

وی با اشاره به عناوین و موضوعات کتاب‌ها اضافه کرد: عناوین کتاب‌ها و محصولات فرهنگی این نمایشگاه شامل موضوعات مذهبی، ادبی، تاریخی، روان‌شناسی، تربیتی، داستان و رمان (تاریخی، ایرانی و خارجی)، پزشکی، هنر، فنی و مهندسی، زبان‌های خارجی، کودک، نوجوان، عمومی، کمک درسی، آمادگی کنکور و انواع vcd-dvd و نرم‌افزارهای آموزشی، کمک درسی، رایانه، اینترنت و انواع نرم‌افزارهای مختلف را در راستای استفاده همشهریان عزیز ارائه می‌کند.

پورغراوی‌علوانی افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در تعمیق و رشد فرهنگی، همواره یکی از دغدغه‌های مسئولان و دست‌اندرکاران کشورمان بوده و هست از این‌رو سعی کرده‌ایم با برپایی نمایشگاه‌های کارآمد این فرهنگ مناسب را در شهرستان بسترسازی کنیم.

وی اشاره کرد: این نمایشگاه به مدت ده روز از تاریخ 16 تا 25 بهمن‌ماه برپا است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد آبادان محل برگزاری نمایشگاه را سالن دائمی برگزاری نمایشگاه‌های شرکت پالایش نفت آبادان عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهرها نیز از ساعت  16 تا 22 از این نمایشگاه بازدید و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول