اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر و هفته وحدت

نمایشگاه کتاب در اسفراین افتتاح شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسفراین گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و آغاز هفته وحدت، نمایشگاه کتاب در این شهرستان گشایش یافت.

نمایشگاه کتاب در اسفراین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حسین هلاکویی اظهار داشت: در این نمایشگاه حدود پنج هزار عنوان کتاب در قالب 20 هزار جلد با موضوعات علوم قرآنی، ادبیات، تاریخ، علوم کامپیوتر، روان شناسی و کودک به نمایش گذاشته شده و با 20 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

وی همچنین از نمایش «کوچک‌ترین قرآن کریم» و «ریزترین نوشته دنیا بر روی مو» در این نمایشگاه خبر داد.

این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری اسفراین و موسسه انتشاراتی داریوش تهران در محل سالن نمایشگاه مجموعه فرهنگی و هنری شهید ایل بیگی، با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد. 

این نمایشگاه تا 30 بهمن پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

خبر دیگر نیز حاکی است، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مانه و سملقان گفت: جشن بزرگ «عصر سوره» به مناسبت دهه مبارک فجر در محل مجتمع فرهنگی و هنری مانه و سملقان برگزار شد.

اسماعیل مقدس اظهار داشت: این مراسم کاری مشترک از حوزه هنری و صدا و سیمای خراسان شمالی بود که با همکاری ستاد دهه فجر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت دو شب برگزار شد.

وی افزود: شعرهای انقلابی، موسیقی مقامی، تئاتر، طنز و مسابقه از برنامه‌هایی بود که در این دو شب اجرا شد و مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفت.

 در این مراسم 10 بسته فرهنگی نیز از سوی این اداره به برگزیدگان مسابقه اهداء شد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول