اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی/40

پرپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهرستان نور

خبرگزاری فارس: در ششمین روز از سی و سومین سال ایام الله دهه فجر نمایشگاه هنرهای تجسمی از آثار هنرمندان شهرستان نور برپا شد.

پرپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور ظهر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه که در مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) برگزار شد، بیان داشت: محور برنامه‌های فرهنگی هنری دهه فجر امسال بر اساس بصیرت و روشنگری است.

محمد محمدی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های فرهنگی دهه فجر باید از پیام و ارزش‌های معنوی انقلاب اسلامی برخوردار باشد، اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب باید در قالب هنر به جامعه ارائه شود تا ماندگاری آن بیشتر شود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در قالب ارائه آثار خوشنویسی، نگارگری، نقاشی رنگ روغن، عکس، نقاشی خط، آبرنگ و صنایع دستی دایر شده است. 

محمدی همچنین از برگزاری چهار نمایشگاه فرهنگی در ایام الله دهه فجر در شهرستان نور خبر داد و افزود: همراه با سی و سومین سالروز بهار انقلاب چهار نمایشگاه فرهنگی و هنری به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور، کانون پرورش فکری، کودکان و نوجوانان و اداره تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: نمایشگاه عکس و پوستر انقلاب، با به نمایش گذاشتن 50 قطعه عکس مربوط به انقلاب و حضور مردم در راهپیمایی و تظاهرات روزهای انقلاب در سالن مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) دایر می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نور افزود: برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی و دست ساخته‌های هنرمندان شهرستان نور  یکی دیگر از نمایشگاه‌هایی است که به همت انجمن هنرهای تجسمی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور دایر شده است.

محمدی درباره برنامه‌های متنوع فرهنگی در این ایام در شهرستان نور عنوان کرد: به همت گروه نمایش همراهان مراسم جنگ شادی به مدت سه روز و با حضور کودکان مهد کودک شهرستان نور در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایش خیابانی، ایستگاه نقاشی، نمایشگاه کتاب، همایش فجر آفرینان ولایی از دیگر برنامه‌های فرهنگی ایام الله دهه فجر در این شهرستان است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول