اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان فرمانداری گچساران خبر داد

برگزاری جلسه توانمندسازی بانوان در گچساران

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری گچساران گفت: به مناسبت دهه فجر جلسه آموزشی توانمندسازی بانوان در زمینه تغذیه ویژه بانوان شاغل در ادارات گچساران برگزار می‌شود.

برگزاری جلسه توانمندسازی بانوان در گچساران

سهیلا بزرگ‌زاده صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و حماسه‌های جاودانه مردان و زنان ایران در سال 57 برای دست یافتن به آرمان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی حماسه‌ای تاریخی، تأثیرگذار و بی‌نظیر بود.

وی ابراز داشت: ملت انقلابی و مسلمان ایران از هیچ کوششی دریغ نکردند و تمام سرمایه و هستی خود را به میدان جهاد و مبارزه آوردند.

* انقلاب 57 سبب احیای آئین و اندیشه دینی ملت ایران شد

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری گچساران با اشاره به تحقیر ملت ایران توسط رژیم پهلوی و امریکا خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک جهاد و مبارزه سیاسی برای تغییر یک حکومت و رژیم طغیانگر و ظالم و مستبد و مهم‌تر از آن نهضت بیداری یک ملت در برابر صف خودکامگی، استعمار و از خودبیگانگی بود.

بزرگ‌زاده بیان داشت: حماسه ملت ایران در انقلاب 57 حماسه‌ای برای احیای آئین، فکر و اندیشه دینی، اعتقادی و باورهای دیرین و پا بر جای ملت بزرگ ایران بود.

وی با اشاره به اینکه ملت ولایتمدار ایران برای صیانت از ارزش‌های دین‌باورانه خود بسیج شدند، بیان داشت: ملت با بصیرت ایران با عزم راسخ و بیداری و آگاهی خود، اکنون برای مردم آزادی‌خواه جهان به الگویی موفق تبدیل شده‌اند.

این مقام مسئول در فرمانداری گچساران حضور پرشور و بی‌نظیر زنان در سال‌های مبارزه و در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی را مهم دانست و استمرار و تبیین این حضور مؤثر در برنامه‌های دهه فجر را خواستار شد.

* بانوان در برنامه‌های دهه فجر حضوری فعال داشته باشند

بزرگ‌زاده با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع از سوی کمیته بانوان ستاد دهه فجر گچساران تصریح کرد: جلسه توانمندسازی بانوان در قالب آموزش تغذیه صحیح برای خود و خانواده‌ دوشنبه و با حضور بانوان شاغل در ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی گچساران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جلسه آموزشی کارشناسی از شبکه بهداشت و درمان گچساران آموزش‌های لازم در زمینه تغذیه صحیح را برای بانوان ارائه می‌کند.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری گچساران با اشاره به اینکه این جلسه از ساعت هشت صبح در محل سالن اجتماعات بخشداری مرکزی گچساران برگزار می‌شود، از بانوان خواست تا در این جلسه حضوری فعال داشته باشند.

بزرگ‌زاده یادآور شد: تجلیل از زنان ایثارگر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و معرفی و تجلیل از زنان تأثیرگذار در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فنی و سازندگی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی کمیته بانوان در گچساران است.

بزرگ‌زاده سرکشی و تجلیل از زنان سرپرست خانوار موفق، فراخوان مقاله‌نویسی، برگزاری دوره امداد و کمک‌های اولیه ویژه بانوان توسط هلال احمر گچساران، تجلیل از بانوان برتر صنعتگر و کارگر را از جمله برنامه‌های دهه فجر کمیته بانوان ستاد دهه فجر گچساران برشمرد.

وی افزود: در دهه فجر برنامه‌های دیگری از سوی کمیته بانوان ستاد دهه فجر گچساران از جمله تجلیل از بانوان فعال و نمونه قرآنی، اهدای کتاب و بسته‌های فرهنگی، برگزاری جشن دهه فجر ویژه بانوان، برگزاری شب شعر و برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی و دستاوردهای بانوان در حال اجرا است.

* انقلاب اسلامی ایران سنگر مستحکمی برای دفاع از حقوق زنان است

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری گچساران ابراز داشت: زنان نه تنها در انقلاب اسلامی نقش بزرگی ایفا کردند بلکه در تثبیت نظام و تداوم انقلاب رکن اساسی بوده‌اند.

بزرگ‌زاده یادآور شد: تکیه بر آرمان‌ها، آئین‌ها و اصول فرهنگ اسلامی سنگر مستحکمی برای به دست‌آوردن عزت و بزرگی زنان بوده و این بزرگ‌ترین خواسته زنان مسلمان و انقلابی ایران در انقلاب 57 بود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول