اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر خبر داد

توانمندسازی 83 درصد ساکنان پارس جنوبی در مهارت‌های زندگی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از توانمندسازی 83 درصد ساکنان و کارکنان منطقه پارس جنوبی در مهارت‌های زندگی خبر داد.

توانمندسازی 83 درصد ساکنان پارس جنوبی در مهارت‌های زندگی
اکبر گرگوری‌مطلق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: سازمان بهزیستی استان بوشهر در افزایش کمی و کیفی خدمات به جامعه هدف رشد خوبی داشته و به‌ویژه در حوزه آسیب‌های اجتماعی شاهد تلاش‌های گسترده‌ای هستیم.
وی افزود: منطقه عسلویه از مناطق حساس و فوق‌العاده است و با توجه به حضور کارگران غیربومی و استقرار آنها در اماکن مسکونی شهرستان کنگان باید توجه ویژه‌ای به این منطقه مهم داشته باشیم.
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر خاطر نشان کرد: راه‌اندازی مراکز درمان و بازپروری معتادان و راه‌اندازی مراکز عمده مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیز از برنامه‌های این نهاد در این منطقه است.
گرگوری‌مطلق تصریح کرد: از مسئولان فرهنگی انتظار داریم نسبت به افزایش میزان برخورداری ساکنان جوامع محلی و کارکنان منطقه صنعتی عسلویه و خانواده‌های آنان از امکانات فرهنگی، تفریحی و رفاهی اهتمام ورزند تا شاهد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باشیم.
وی اضافه کرد: در 2 سال گذشته به میزان 50 درصد در راه‌اندازی مراکز تفریحی و فرهنگی و اقامتی رشد داشته‌ایم که این امر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار تاثیرگذار است.
مدیرکل بهزیستی استان بوشهر از توانمندسازی 83 درصد ساکنان و کارکنان منطقه پارس جنوبی در مهارت‌های زندگی خبر داد و افزود: در سال گذشته و امسال در زمینه اجرای برنامه‌های ارتقای سلامت روانی اجتماعی و پیشگیری از سوء مصرف مواد اقدامات مهمی انجام گرفته و مهارت‌های زندگی به بیش از 83 درصد از مردم بومی و کارکنان صنایع نفت و گاز آموزش داده شده است.
گرگوری‌مطلق بیان کرد: در حال حاضر به بیش از 55 هزار نفر در سراسر استان خدمات مختلف مستمر و غیرمستمر را ارائه می‌دهیم و تلاش داریم حجم و کیفیت خدمات را افزایش دهیم.
وی افزود: از همه مسئولان ارشد شهرستان‌ها انتظار داریم همراهی و همکاری مطلوبی با بهزیستی داشته باشند تا بتوانیم به پیشرفت بیشتری برسیم.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول