اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل خبر داد

معرفی بیش از 2 هزار نفر از اردبیل به جشن ملی توانمندسازی

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل از معرفی 2 هزار و 384 نفر از مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته‌ امداد اردبیل به جشن ملی توانمندسازی و کارآفرینی خبر داد.

معرفی بیش از 2 هزار نفر از اردبیل به جشن ملی توانمندسازی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از کمیته امداد اردبیل، صفر توحیدی در نشست کمیته‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: در این جشن ملی که با حضور تعدادی از مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از سراسر کشور برگزار خواهد شد تعداد سه نفر از مجریان نیز از استان اردبیل حضور خواهند داشت.
وی بیان داشت: برای برگزاری این جشن 80 هزار نفر از مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی از سراسر کشور معرفی شده‌اند.
جشن ملی توانمندسازی و کارآفرینی، با شعار، همت، سلامت و توانمندی دهم بهمن ماه سال جاری و در محل بنیاد فرهنگی رودکی (تالار وحدت) تهران برگزار خواهد شد.
 
یک هزار و 522 مورد جهیزیه توسط کمیته‌ امداد اردبیل اهدا شد
معاون حمایت کمیته‌ امداد استان اردبیل از پرداخت یک هزار و 522 مورد جهیزیه و کمک هزینه‌ ازدواج برای خانواده‌های تحت حمایت امداد در سطح استان خبر داد.
رضا ساجد خاطرنشان کرد: این تعداد جهیزیه‌‌ اهدایی با اعتبارات دولتی و همچنین با مساعدت خیرین و افراد نیکوکار استان تهیه شده است.
وی افزود: یک هزار و 142 مورد از این تعداد در قالب کمک هزینه‌ تامین جهیزیه‌ نوعروسان تحت حمایت، 13 مورد در قالب کمک هزینه‌ جهیزیه ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت و 367 مورد از این تعداد در قالب جهیزیه‌ موردی برای نیازمندان غیر تحت حمایت و هدیه ازدواج برای فرزندان ذکور خانواده‌های تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.
ساجد تصریح کرد: کمک جهیزیه‌ های اهدایی و هدیه‌‌های ازدواج خانواده‌های نیازمند در قالب پول نقد به حساب آنان واریز می‌شود.
معاون حمایت کمیته‌ امداد استان اردبیل با بیان اینکه برای تامین هر کدام از این جهیزیه‌‌ها 10 میلیون ریال هزینه شده است، خاطرنشان کرد: برای این تعداد جهیزیه و هدیه‌ ازدواج نو عروسان نیازمند 12 میلیارد و 759 میلیون ریال هزینه شده است.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول