اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور حمایت از بیماران نیازمند صورت گرفت

راه‌اندازی واحدهای مددکاری در بیمارستان‌های فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل موسسه مهر حضرت فاطمه زهرا (س) (حمایت از بیماران نیازمند دانشگاه علوم پزشکی فارس) از راه‌اندازی واحدهای مددکاری در بیمارستان‌های این استان خبر داد.

راه‌اندازی واحدهای مددکاری در بیمارستان‌های فارس
محمدحسین صداقت کشفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با تشکیل  واحد مددکاری دانشگاه علوم پزشکی فارس و تلفیق آن در موسسه مهر حضرت فاطمه زهرا (س) گامی مهم در حمایت از بیماران نیازمند در سراسر استان فارس برداشته شد.
صداقت کشفی ادامه داد: پس از آغاز به کار موسسه  مهر حضرت زهرا (س) در سال 86 که در زمینه حمایت از بیماران نیازمند فعالیت می‌کند، اقدامات موثری با کمک نیک‌اندیشان عرصه سلامت در راستای مساعدت به دردمندان و نیازمندان برداشته شد.
وی تصریح کرد: امسال با تصویب هیئت رئیسه دانشگاه و  توجه ویژه محمدهادی ایمانیه رئیس دانشگاه، تاسیس واحد مددکاری دانشگاه و تلفیق آن در موسسه مهر به تصویب رسیده و برای  اجرا ابلاغ شد.
مدیرعامل موسسه مهر حضرت فاطمه زهرا (س) (حمایت از بیماران نیازمند دانشگاه علوم پزشکی فارس) ابراز داشت: در این طرح شبکه مددکاران ایجاد و امور اجرایی علمی و صنفی به صورت واحد رسیدگی شده و با توجه به ضرورت رسیدگی متحدالشکل و شبکه‌ای، این مهم شکل گرفت.
کشفی در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه واحدهای مددکاری در بیمارستان‌های استان فارس اشاره و از مهم‌ترین آن را تبدیل واحدهای مددکاری بیمارستان‌ها به واحدهای پویا، توانمند و به طور کامل اجرایی بر اساس اصول علمی، نهادینه شدن تخفیف‌های بیمارستانی و مددکاری و مساعدت‌های خیران با استفاده از اصول و ابزارهای علمی مددکاری، ارتباط کامل با تمام موسسه‌های خیریه استان و استفاده از ابزارها و پتانسیل‌های موسسه‌ها و ارتباط با تمام اداره‌ها و مسئولان استانی برای مساعدت بیشتر به بیماران و ارائه خدمات متقابل عنوان کرد.
وی همچنین کوتاه کردن فرایند و روند مساعدت به بیماران نیازمند و پایان بخشیدن به سردرگمی همراهان بیماران نیازمند در واحدهای درمانی و موسسه‌های خدمت‌رسان به آن‌ها از طریق راهنمایی‌ها و مشارکت مددکاران اجتماعی مستقر در مراکز درمانی را از دیگر مزایای واحدهای مددکاری در بیمارستان‌ها بیان کرد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول