اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

دشمن منتظر پاسخ انقلابی مجلس به تحریم نفت باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحریم نفتی اروپا علیه ایران در نطفه شکست خورده بود و دشمن باید منتظر پاسخ انقلابی مجلس به تحریم نفت باشد.

دشمن منتظر پاسخ انقلابی مجلس به تحریم نفت باشد

سردار یونس امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت، دهه فجر انقلاب اسلامی را به ملت همیشه در صحنه و خانواده معظم شهدا در این استان تبریک گفت و ابراز داشت: سالگرد طلوع فجر انقلاب بهترین زمان برای بازخوانی اهداف نظام و آرمان‌های امام راحل است. 

وی با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکا علیه جمهوری اسلامی ابراز داشت: آمریکا در 33 سال گذشته همواره در حال تهدید ایران اسلامی بوده که همواره در اهداف خود شکست خورده و اکنون نیز تهدید و تحریم آنها سرنوشتی به جز شکست ندارد.

این مقام ارشد نظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بی‌اثر دانستن تحریم‌ها و تهدیدهای اروپا و آمریکا ابراز داشت: اروپا و آمریکا خودشان می‌دانند که این تهدیدها هیاهو و جنگی روانی بیش نیست.

امیری تصمیم اخیر اتحادیه اروپا در تحریم نفتی ایران را یادآور شد و افزود: اروپائیان بعد از این تصمیم به این نتیجه رسیدند که با اقتصاد شکننده اروپا خودشان شکست می‌خورند و بلافاصله تحریم‌ها را به تابستان موکول کردند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تصمیم مجلس برای قطع صادرات نفت به اروپا خاطرنشان کرد: مجلس در تصمیم انقلابی از دولت خواست که صادرات نفت به اروپا را از هم‌اکنون قطع کند.

وی بیان داشت: تنها 18 درصد نفت ایران به اروپا صادر می‌شود که همین 18 درصد نیز با تصمیم انقلابی مجلس قطع خواهد شد.

امیری با بیان اینکه با تصمیم ایران بلافاصله سفیران کشورهای اروپایی با پشیمانی به وزارت خارجه مراجعه کردند، گفت: مسئولان نظام مصمم هستند که نفت به اروپا ندهند و اروپا در این تحریم شکست خواهد خورد چرا که این تحریم در نطفه شکست خورده بود.

مقام ارشد نظامی در سپاه فتح با اشاره به اینکه مردم ایران در 33 سال گذشته در حال مبارزه مقدس با استکبار بودند، ابراز داشت: ملت ایران اهدافی را که حضرت امام مبنی بر حمایت از مستضعفین و مخالفت با مستکبران ترسیم کرد را با قوت پیگیری خواهند کرد.

امیری با اشاره به موفقیت‌های روزافزون جوانان ایران در عرصه‌های مختلف بیان داشت: امروز به حول و قوه الهی شاهد پیشرفت‌های بی‌نظیر به برکت جوانان این مرز و بوم در علم نانو، سلول‌های بنیادین و پیشرفت‌های هسته‌ای هستیم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول