اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

بیداری اسلامی و جهانی نتیجه صدور انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌رضوی گفت: انقلاب اسلامی به عنوان یک تفکر جهانی مطرح شده و بیداری اسلامی و بیداری جهانی دو نتیجه صادرشدن انقلاب اسلامی است.

بیداری اسلامی و جهانی نتیجه صدور انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، عباس نیاوند صبح امروز در جلسه شورای اداری گناباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: نظام اسلامی منشأ قدرت و الگوی آن را در جهان تغییر داده، چرا که قبل از این نظام منشأ قدرت، زور بوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به عنوان یک تفکر جهانی مطرح شده و هم بیداری اسلامی و هم بیداری جهانی دو نتیجه صادر شدن انقلاب اسلامی است.

نیاوند با بیان اینکه انقلاب اسلامی بسیار عظمت دارد ادامه داد: مقابله با چالش‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است و دفاع از مظلومان عالم و مبارزه با ظالمان جهان مصداق واقعی انقلاب اسلامی است.

نیاوند تصریح کرد: حرکت به سوی آرمان‌های متعالی و ارزشمند اسلام دستاورد دیگر انقلاب اسلامی بود چرا که انقلاب اسلامی ایران بر پایه توحید و مهرورزی و انسان دوستی بنا شده و یک نمونه و الگو از نظام سیاسی و بشری ارائه داده است.

وی با بیان اینکه خشونت و جنگ طلبی در برابر انقلاب اسلامی منطق و برهانی ندارد، افزود: آمریکایی‌های حکومت‌های ضد مردمی را حمایت و حکومت‌های مردمی را طرد می‌کنند.

وی تصریح کرد: پایه‌ریزی بیداری اسلامی و بیداری جهانی بین مردم جهان از ملیت‌ها و نژادهای مختلف از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

نیاوند بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران بر دموکراسی واقعی تأکید دارد و برای همین انتخابات و رأی مردم بسیار ارزش دارد و مشارکت حداکثری بسیار حیاتی است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌رضوی گفت: انقلاب اسلامی ایران بر ظلم‌ستیزی و مبارزه با تجاوزگری و صهیونیسم بین‌المللی تأکید دارد.

وی افزود: تحول عظیم علمی و فناوری از دستاوردهای دیگر انقلاب است به طوریکه ایران در حال حاضر در منطقه در بحث علمی حرف اول را می‌زند و در جهان نیز در آینده نزدیک اول را می‌زند.

نیاوند تاکید کرد: دشمنان نمی‌خواهند ایران از لحاظ علمی در جهان اول باشد برای همین دانشمندان کشور را ترور می‌کنند.

وی گفت: دستیابی به علوم انسانی که در ید قدرت عده‌ای از قدرت‌های استکباری بود کشور ما را در قله پیشرفت و توجه قرار داده است.

نیاوند بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران فرمول سعادت بشر را برگرفته از فرهنگ ائمه اطهار ارائه داده است و همه توطئه‌های دشمنان با انسجام و یکپارچگی و وحدت مردم و تدابیر رهبری خنثی شده و می‌شود.

وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی هیبت صهیونیسم در منطقه به هم ریخت و حکام مستبد عربی نیز با الگوگیری از مدل انقلاب اسلامی ساقط شدند یا در حال سقوط هستند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران کانون تولید فکر، جهت و الگو برای جهان بشریت است و دشمن اعتراف دارد که انقلاب اسلامی یک تفکر و اندیشه است که نمی‌توان با ابزارهای موجود آن را از بین برد و این در حالی است که انقلاب اسلامی ایران اهداف متعالی و بزرگی دارد که مخالف چپاول‌گری است.

نیاوند در ادامه در بحث هدفمندی یارانه‌ها گفت: متوسط درآمد دو میلیون خانوار و تعداد 10 میلیون نفر در استان 3.5 میلیون تومان است که از آنها درخواست می‌شود که داوطلبانه از بحث هدفمندی یارانه‌ها انصراف دهند و در این زمینه تشویق شوند.

وی با بیان اینکه با افراد سودجو شدیداً باید برخورد شود گفت: حفظ نظام اسلامی از همه چیز بالاتر است.

نیاوند افزود: در بحث سیلاب در شهرستان گناباد نیز 200 تا 300 کیلومتر برای احداث بند خاکی اعتبارات اختصاص می‌یابد.

وی تصریح کرد: به شهرداری‌های شهرستان گناباد کمک مالی می‌شود که این کمک در حد 50 میلیون تومان است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌رضوی گفت: اختیارات برنامه‌ریزی تسهیلات آب و کشاورزی به شخص فرماندار شهرستان داده می‌شود تا با نظارت فرمانداری انجام شود.

انتهای پیام/م10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول