اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردبیل:

اروپا با طناب پوسیده آمریکا به چاه افتاده است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل گفت: اتحادیه اروپا با طرح برنامه تحریم ایران در واقع با طناب پوسیده آمریکا به چاهی بزرگ افتاد که نجات از آن برایش امری مشکل خواهد بود.

اروپا با طناب پوسیده آمریکا به چاه افتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل عظیم تیموری پیش از ظهر امروز در همایش انقلاب اسلامی، رسالت و منزلت زن مسلمان اظهار داشت: امریکا با برنامه تحریم سیلی بزرگی به گوش اروپا زد و در واقع با این تحریم اروپایی‌ها تحریم شدند.

وی با اشاره به اینکه در 33 سال گذشته از انقلاب اسلامی  پش‌بینی اردوگاه کفر و نظام استکباری ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران بود خاطرنشان کرد: امروز امریکا ناامید از هر حربه‌ای چشم خود را به انتخابات و 22 بهمن دوخته و می‌خواهد با تفرقه‌افکنی مجدد طوری وانمود کند که نظام اسلامی را در دید همه ناکارآمد نشان دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل یادآور شد: امریکا در واقع با بحث تحریم نفت و بانک مرکزی می‌خواهد انتخابات را تحریم کند و چنین القا نماید که مردم هیچ گاه در انتخابات حاضر نخواهند شد.

تیموری بیان داشت: اما ورق به ضرر امریکا برگشته است و در این تحریم امریکا و نظام استکباری ضربه‌ای مهلک به اروپای در حال سقوط و لرزه زده به طوری که چهار کشور اروپایی در طول چند روز از ایران برای تحریم مهلت خواسته‌اند.

این مسئول با اشاره به تظاهرات صورت گرفته در بیش از 80 کشور دنیا علیه سیاست‌های غلط امریکا تصریح کرد: کارشناسان، سیاستمداران و برنامه‌ریزان غرب به ویژه رئیس بنیاد سوروس امریکا چند روز قبل اعلام کرد وضعیت اروپا همانند وضعیت قبل از فروپاشی نظام شوروی سابق است.

تیموری گفت: امریکا با یک اندیشه غلط می‌خواهد انتخابات را با این تحریم‌ها تحت‌الشعاع قرار دهد اما حضور یکپارچه ملت در راهپیمایی 22 بهمن و بعد از آن در انتخابات بار دیگر بینی امریکا را به خاک خواهد مالید.

 

* سخنان رهبری در نماز جمعه این هفته منشور عملی همه ماست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود سخنرانی سرشار از امید، غرور‌آفرین و افتخار‌آمیز مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران را یادآور شد و افزود: ولی امر مسلمین چندین تذکر و برنامه در خطبه‌های خویش ارائه فرمودند که برای همه امت‌های جهان اسلامی و به ویژه ملت ایران منشور زندگی و منویات است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنان خود تاکید کردند که وظیفه ما تقویت بنیه اعتقادی جامعه، تحکیم باورهای دینی و انقلابی و ... است که ما نیز باید از کم‌رنگ شدن اخلاق و معنویت در جامعه جلوگیری کنیم.

تیموری استمرار انقلاب اسلامی را یک معجزه الهی توصیف کرد و افزود: امام (ره) با کلمه ولایت مطلقه فقیه نشان دادند انقلاب اسلامی استمرار راه انبیا و ائمه است و همه باید زیر این بیرق یک دل و یک صدا باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود همه پیروزی‌های صورت گرفته در ایران را به برکت دین و باورهای دینی اعلام کرد و اظهار داشت: امروز باید در جامعه ما فرهنگ ایثار، شهادت، اخلاق‌مداری و دین‌داری موج بزند چرا که ایران کشوری دینی و الهی است.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول