اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کرمان:

قرآن در آمریکا و اروپا در حال گسترش است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: بر خلاف تمام کارشکنی‌ها توسط دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و بر اساس گفته اندیشمندان غربی قرآن در آمریکا و اروپا در حال پیشرفت و گسترش است.

قرآن در آمریکا و اروپا در حال گسترش است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سیدیحیی جعفری عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه قرآن کریم در محل حسینیه ثارالله کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعیت بسیاری از قشرهای مختلف مردم از نمایشگاه قرآن کرمان بازدید کردند.

وی با قدردانی از مسئولان برگزاری نمایشگاه قرآن در کرمان بیان داشت: پیامبر اسلام خاتم پیامبران و قرآن نیز خاتم کتاب‌های آسمانی است.

جعفری با اشاره به اینکه بعد از قرآن کریم دیگر کتاب آسمانی از سوی خداوند نازل نمی‌شود، تصریح کرد: اگر گروه‌های منحرف چنین ادعایی را داشته باشند، امری غلط و نادرست است.

وی عنوان کرد: آیت‌الله مشکینی تاکید داشتند که قرآن از نظر لفظ و محتوا از طرف خدا نازل شده است در حالی که فقط محتوای کتاب‌هایی مانند انجیل و تورات بر پیامبران نازل شده است.

جعفری افزود: بیش از یک‌هزار و 400 سال از نزول قرآن می‌گذرد، اما تاکنون هیچ فردی نتوانسته سوره‌ای مانند یکی از سوره‌های قرآن ارائه کند و این موضوع یکی از ویژگی‌های این کتاب آسمانی است.

وی جامعیت قرآن را یکی دیگر از ویژگی‌های این کتاب آسمانی برشمرد و خاطرنشان کرد: قرآن کریم تنها کتابی است که سعادت دنیا و آخرت انسان را تامین می‌کند.

امام جمعه کرمان ابراز داشت: آیه‌هایی در قرآن کریم در زمینه تمام ابعاد زندگی انسان از جمله تعلیم و تربیت، امر به معروف و نهی از منکر و کار و تلاش وجود دارد.

جعفری بر مطالعه، درک و فهم قرآن کریم توسط جوانان تاکید و بیان کرد: ما مسلمانان سرمایه‌های ارزشمندی داریم، اما نتوانسته‌ایم آنها را به دنیا عرضه کنیم.

وی تصریح کرد: بر خلاف تمام کارشکنی‌ها توسط دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و بر اساس گفته اندیشمندان غربی قرآن در آمریکا و اروپا در حال پیشرفت و گسترش است.

جعفری عنوان کرد: عده‌ای از دانشمندان آمریکایی و اروپایی در زمینه پیشرفت قرآن گرفتار وحشت شده‌اند و مرتب تهمت می‌زنند اما قرآن همچنان پیش می‌رود.

وی بیان داشت: عده‌ای در داخل و خارج از کشور زمان ظهور را مشخص می‌کنند که این امر دروغ محض است، زیرا زمانی که زمینه‌های ظهور فراهم شود، امام زمان (عج) ظهور می‌کنند و دنیا سراسر پر از عدل و داد می‌شود.

جعفری اظهار داشت: والدین باید فرزندان خود را از دوران کودکی با قرآن آشنا کنند.

وی خاطرنشان کرد: آشنایی صحیح با قرآن کریم موجب سعادت و رستگاری انسان می‌شود.

جعفری ابراز داشت: بعضی از افراد این سئوال را مطرح می‌کنند که آیا امام عصر(عج) دین و یا کتاب جدیدی را در زمان ظهور می‌آورد که در پاسخ به این افراد باید گفت که کتاب قرآن و دین اسلام توسط ایشان مطرح می‌شود.

وی افزود: امام عصر (عج) قرآن خالص را مطرح می‌کنند و مردم زمانی که با این قرآن آشنا شدند، ایمان می‌آورند.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول