اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت قطع صادرات نفت ایران

500 پمپ بنزین در اروپا تعطیل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از تعطیلی 500 پمپ بنزین در اروپا در صورت تحریم نفتی ایران خبر داد.

500 پمپ بنزین در اروپا تعطیل می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود هادی ابراهیمی شب گذشته در مراسم نخستین سالگرد تاسیس فرمانداری میاندرود با اشاره به سابقه طولانی دشمنی غربی‌ها علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران، تحریم‌ها علیه ایران را موجب موفقیت بیشتر کشور دانست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: 27 کشور اروپایی آمدند و جمهوری اسلامی ایران را تحریم کردند، اما نه تنها از تحریم مردم ایران هیچ سودی نصیب آنها نمی‌شود بلکه 500 پمپ بنزین اروپایی در این صورت تعطیل می‌شود.

وی با اشاره به انجام طرح‌هایی از جمله براندازی، کودتا، جنگ تحمیلی، اقدامات تجزیه‌طلبانه، تحریکات قومی و تحریم که غربی‌ها در 33 سال گذشته علیه ایران به اجرا در آوردند، تصریح کرد: تحریم‌ها دو عامل به مردم ایران بخشید یکی ایرانیان را مبتکر کرد و دیگری اینکه ما را مستعد تولید و ساختن کرد.

ابراهیمی با اشاره به شعار ما می‌توانیم، آن را شعار همیشگی انقلاب دانست و در این مورد ادامه داد: امام راحل به ما یاد داد که ما می‌توانیم و ملت ما این را به جهان ثابت کرد.

این مسئول مردم ایران را مردمی با صلابت و مستحکم دانست که از تحریم نمی‌ترسند و با یاری دولت و مجلس در سایه ولایت، تحریم‌ها و تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کنند.

معاون سابق اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مازندران، آزادی، امنیت و اقتدار امروز ما در کشور را به برکت جانفشانی شهدا میسر دانست و گفت: شهدا در آن لحظات سخت از جان و زندگی دنیوی خود گذشتند تا ما امروز این فرصت را برای خدمت به دست بیاوریم.

وی وضع تحریم‌های جدید علیه ایران توسط غربی‌ها را با هدف تاثیرگذاری بر انتخابات عنوان کرد و گفت: الان که ما در آستانه انتخابات هستیم تحریم انتخاباتی را پیگیری می‌کنند و برخی از دنباله‌روهایشان را هم با خود هماهنگ کردند، اما نتیجه‌ای نمی‌گیرند.

ابراهیمی نظام جمهوری اسلامی را نظام مردم‌سالاری دینی عنوان کرد که بر اساس رای و نظر مردم کار می‌کند.

این مسئول در مورد شرکت مردم در انتخابات گفت: مردم مانند همه انتخابات‌های انجام گرفته این انتخابات را باشکوه و باصلابت برگزار می‌کنند و با این کار تودهنی محکمی به دهن این افراد می‌زنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران وجود عنصری به نام ولایت فقیه در راس حکومت اسلامی را موجب قطع شدن دست جهان‌خواران از کشور دانست و افزود: همه باید به برگزاری انتخابات حداکثری که مورد نظر مردم و نظام و خواست رهبری است، کمک کنیم.

وی در پایان اذعان داشت: دشمنان فکر می‌کنند که مردم در این انتخابات شرکت نمی‌کنند، ولی این خیال باطل است و انتخابات امسال باشکوه‌تر از قبل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول