اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تعلیق والیبال کرمان منتفی شد؛

پایان نیم‌فصل آخرین مهلت فدراسیون به تیم والیبال کرمان

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت والیبال استان کرمان گفت: برای حضور در لیگ برتر والیبال تا نیم‌فصل از مسئولان سازمان لیگ مهلت گرفتیم که آنها تلویحا با این قرار موافقت کردند.

پایان نیم‌فصل آخرین مهلت فدراسیون به تیم والیبال کرمان
رضا جزینی‌زاده امروز در حاشیه نشست با سرمربی تیم والیبال کرمان و ناظران فدراسیون والیبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: پس از مذاکرات صورت گرفته با مسئولان فدراسیون والیبال سرانجام به این نتیجه رسیدیم که تیم والیبال کرمان در بازی فردا مقابل گنبد به میدان رود و تا نیم‌فصل شانس حضور مشروط در رقابت‌های لیگ برتر را داشته باشد.
وی افزود: البته این قول مسئولان فدراسیون به ما هنوز کتبی نشده اما به طور ضمنی قرار شد تا دو هفته دیگر که رقابت‌های نیم‌فصل به پایان می‌رسد در این بازی‌ها حضور داشته باشیم و اگر طلب بازیکنان فصل قبل پرداخت نشود، آن موقع از لیگ به اجبار کنار می‌رویم.
جزینی‌زاده خاطر‌نشان کرد: بازیکنان فصل گذشته‌ تیم والیبال کرمان که تحت حمایت مالی باشگاه برق کرمان قرار داشتند، 50 درصد از مطالبات خود را دریافت نکردند و به همین دلیل به کمیته انضباطی فدراسیون شکایت کرده‌اند و باشگاه برق نیز تا‌کنون برای پرداخت بدهی آنها اقدامی نکرده و همین امر منجر به بروز مشکلاتی درباره ادامه حضور هیئت والیبال کرمان در لیگ برتر شده است.
وی با اشاره به اینکه مدیر‌کل ورزش و جوانان و همچنین مدیران هیئت والیبال استان کرمان برای پرداخت مبلغ قرارداد این بازیکنان تا شهریور ماه سال جاری تعهد‌نامه در فدراسیون امضا کردند، گفت: نتوانسته‌ایم به تعهدات خود عمل کنیم.
جزینی‌زاده اذعان کرد: فدراسیون والیبال تاکنون در چند نوبت به تیم کرمان فرصت داده تا مشکلات خود را برطرف کند، اما اقدام تأثیرگذاری در این ارتباط انجام نشده است.
وی بیان داشت: بدهی تیم والیبال کرمان به فدراسیون 40 میلیون تومان و به بازیکنان و کادر فنی فصل گذشته نیز حدود 200 میلیون تومان است که بر اساس قانون باید پرداخت شود.
به گزارش فارس، تیم والیبال کرمان فردا در دیداری سخت و دشوار در کرمان میزبان تیم والیبال گنبد است.
تیم والیبال کرمان هم‌اکنون در رده آخر جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول