اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سهم کرمانی‌ها از تیم لیگ برتری اندک است؛

سومین شکست والیبال کرمان مقابل باریج‌اسانس کاشان

خبرگزاری فارس: تیم والیبال کرمان در هفته سوم رقابت‌های والیبال برتر قهرمانی کشور متحمل سومین شکست خود شد.

سومین شکست والیبال کرمان مقابل باریج‌اسانس کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، تیم هیئت والیبال کرمان چهارشنبه شب و در هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی کشور یک بار دیگر شکست را تجربه کرد تا شاگردان شهنازی طی سه هفته سپری شده از مسابقات تنها با طعم تلخ شکست راهی خانه‌هایشان شده باشند.
تیم والیبال کرمان در حالی که در هفته‌های اول و دوم مسابقات برابر تیم‌های نه‌چندان قوی نوین کشاورزی و پیکان با نتایج مشابه سه بر صفر بازنده شده بود، این بار پس از دو شکست پیاپی خانگی در دیدار سوم خود نیز در شهر کاشان با نتیجه سه بر صفر برابر باریج‌اسانس کاشان شکست خورد.
کاشانی‌ها در این مسابقه میهمان خود را به ترتیب در سه ست و با نتایج 23-25، 19- 25 و14-25  شکست دادند.
به گزارش فارس، سومین شکست تیم والیبال هیئت کرمان در حالی رقم می خورد که به نظر می‌رسد، مسئولان این تیم در فصل نقل و انتقالات بار دیگر با چشم‌پوشی بر روی شایستگی و توانایی بازیکنان بومی استان بار دیگر با اختصاص دادن سهم اندکی از بازیکنان بومی تیم را با عنوان کرمان راهی مسابقات لیگ برتر والیبال کشور کرده‌اند.
مسئولان والیبال استان کرمان می‌توانستند با نگاهی عمیق‌تر به تیمی که هیچ برنامه‌ای برای کسب عنوان در لیگ ندارد با طرح یک سیاست بلندمدت و توجه به بازیکنان بومی، از این بازیکنان نفراتی مطرح و شایسته برای موفقیت در سال‌های آینده بسازند.
انتهای پیام/صا3
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول