اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی توافق با مربی تیم ملی والیبال بزرگسالان:

شهنازی: هدف اصلی کمک به والیبال کرمان است

خبرگزاری فارس: مربی تیم ملی والیبال بزرگسالان گفت: هدف اصلی حضور من در کرمان کمک به تیم والیبال این خطه است و امیدوارم بتوانم به رشد والیبال کرمان کمک کنم.

شهنازی: هدف اصلی کمک به والیبال کرمان است
ناصر شهنازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: امروز بسیار خوشحال هستم که یک ‌بار دیگر در جمع مردم و مسولان دلسوز کرمانی حضور دارم و مدیران استان کرمان به هر طریق ممکن، تمام سعی و تلاش خود را برای ارتقای رشته ورزشی والیبال در استان کرمان دارند.
وی افزود: با شرایط اولیه حضور در کرمان موافقت کردم، اما جواب قطعی و نهایی را تا سه روز آینده به مسئولان کرمان می‌دهم، تمام سعی ما ارائه یک بازی خوب است.
شهنازی با بیان اینکه مردم نجیب کرمان یار هفتم این تیم در رقابت‌های لیگ برتر هستند و سالنی که برای مسابقات در نظر گرفته شده است، این قضیه را تایید می‌کند، بیان کرد: تنها هدف اصلی در رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور ارائه بازی زیباست و به هیچ عنوان در مورد نتایج مسابقات هیچ قولی نمی‌دهم.
وی گفت: برای کمک به والیبال کرمان تمام سعی و تلاش خود را می‌کنم و با شرایط موجود و برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام شده است، امیدوارم بتوانم به رشد والیبال کرمان کمک کنم.
شهنازی با بیان اینکه مرحوم علی رضایی رئیس هیئت والیبال کرمان مردی بزرگ در والیبال کرمان بود، بیان کرد: وی یک چهره ماندگار در تاریخ والیبال کرمان است.
وی با اشاره به اینکه تنها سه بازیکن از بازیکنان فصل گذشته در رقابت‌های سال جاری با این تیم قرارداد دارند، افزود: با تمام توان در رقابت‌های لیگ برتر حضور پیدا می‌کنیم و امیدوارم تیم والیبال کرمان بتواند در رقابت‌های فصل جاری نتایج مطلوبی را به دست آورد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول