اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال

والیبال کاله مازندران تیم پیشگامان را با شکست بدرقه کرد

خبرگزاری فارس: در دیدار ششم دور برگشت و هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال، ‌کاله مازندران در خانه به مصاف پیشگامان کویر یزد رفت تا بار دیگر نوار پیروزی‌های متوالی خود را ادامه دهد.

والیبال کاله مازندران تیم پیشگامان را با شکست بدرقه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در ششمین دیدار دور برگشت و هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه چهارشنبه، کاله مازندران در خانه به دیدار پیشگامان کویر یزد رفت.

این دیدار از ساعت 17 روز گذشته دنبال شد که در آن حمید حق‌بین پیشکسوت والیبال به عنوان نماینده فدراسیون و محمدحسین حسینی ناظر ویژه سازمان لیگ بوده و محمد شاهمیری و بهرام سلیمانی از داوران بین‌المللی والیبال کشورمان کار قضاوت را برعهده داشتند.

تنها نماینده مازندران در سه گیم متوالی و با پوئن‌های (25 بر 19) ، (25 بر 23) و (25 بر 21) حریف یزدی خود را با شکست بدرقه کرد.

در ترکیب کاله مازندران که سرمربیگری آن را بهروز عطایی برعهده دارد، ستارگان والیبالی، بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه‌ای همچون علیرضا نادی، فرهاد نظری‌افشار، میرسعید معروف، عبدالرضا علیزاده، حمزه زرینی، عادل غلامی، آرش صادقیانی، سانجای کومار، رضا قرا، میلاد عبادی‌پور، مهدی رنجبر و وحید سیدعباسی جای دارند.

شهرام محمودی پشت خط زن کاله مازندران که در کمند مصدومیت به سر می‌برد هفته‌های آینده برای تمرین به جمع بازیکنان کاله مازندران برمی‌گردد.

پیشگامان کویر یزد با هدایت عباسعلی میرحسینی در ترکیب خود بازیکنانی همچون حمید پائولو فری‌یرا، سوسن‌آبادی، میکائیل تاجر، هوشنگ یزدانی، علی مباشری، یاشار شاهینی، حاج رسولی‌ها، فرزاد ملابهرامی و خسرو فرهادی را در اختیار دارد.

اصغر نجفی سرعتی‌زن ارزنده پیشگامان از مهمترین مصدومان این دیدار بود که به احتمال زیاد به خاطر مصدومیت از ناحیه زانو بازی‌های لیگ را تا پایان آن از دست داد.

بیش از دوهزار تماشاگر و والیبال دوست آملی از این دیدار استقبال کردند که بدون کوچکترین حاشیه‌ای تنها به تشویق تیم خود پرداختند.

از نکات قابل توجه این دیدار تشویق بهروز عطایی سرمربی با ارزش و محبوب کاله مازندران و بازیکنان نامی و ملی‌پوش این تیم از سوی تماشاگران آملی بود که حتی این روند تا یک ربع بعد پایان دیدار نیز مشاهده می‌شد.

سید عیسی هاشمی حیدری که برای افتتاح پروژه‌های ایام‌الله دهه فجر به آمل آمده بود به همراه اکبرزاده فرماندار و حیدریان فرمانده سپاه پاسداران آمل به سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمدند تا از نزدیک شاهد این دیدار حساس باشند.

در روز پیروزی خودروسازان، کاله مازندران بعد از برد شیرین خانگی مقابل نماینده یزد با کسب 43 امتیاز پس از پیکان تهران صدرنشین و سایپای البرز، در مکان سوم لیگ برتر والیبال جای دارد.

در مقابل پیشگامان کویر یزد هم‌اکنون با کسب 31 امتیاز بعد از گیتی‌پسند اصفهان در جایگاه هفتم جای دارد.

کاله مازندران در دیدار هفته بیستم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در ارومیه بازی سخت و حساسی را در پیش دارد و باید با شهرداری دیدار کند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول