اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم والیبال کاله جوان مازندران:

برای قهرمانی در لیگ دسته یک والیبال برنامه ویژه‌ای داریم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم والیبال کاله جوان مازندران گفت: برای قهرمانی در لیگ دسته یک والیبال و لیگ برتری شدن برنامه‌های مدونی در دستور کار داریم.

برای قهرمانی در لیگ دسته یک والیبال برنامه ویژه‌ای داریم

ابوالقاسم نائیجی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: کاله جوان مازندران یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ دسته یک والیبال کشور است که با اختلاف هم‌اکنون در صدر جدول گروه نخست این دوره از رقابت‌ها جای گرفته است.

وی با اعلام اینکه برای افزایش توان فنی تیم، شناسایی بازیکنان و کنکاش در روند تیمی آنها یک آنالیزور را به خدمت گرفته‌ایم، گفت: سید علیرضا سلیمانی هم‌اکنون چند هفته‌ای است که این تیم را به عنوان آنالیزور همراهی می‌کند.

سرپرست تیم والیبال کاله جوان مازندران با اشاره به شرایط مطلوب این تیم مازندرانی، یادآور شد: با مربی جوان و بازیکنان جویای نام خود هر چه در توان داریم برای قهرمانی در لیگ دسته یک والیبال کشورمان صرف می‌کنیم تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای شمال کشور باشیم.

نائیجی درباره نخستین باخت این تیم در هفته دهم لیگ برتر والیبال که رکورد شکست‌ناپذیری این تیم را شکست، تصریح کرد: تیم والیبال صنعت گاز سرخس در این دیدار مقابل کاله جوان بسیار خوب بازی کرد و ما نتوانستیم آن طور که انتظار می‌رفت در زمین حریف بازی اصلی خود را به اجرا در آوریم و مغلوب این تیم در سرخس شدیم.

وی با اشاره به اینکه از 11 بازی انجام شده توانستیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم، یادآور شد: تاکنون با 28 امتیاز در صدر جدول گروه دوم جای داشته با تیم دوم این گروه یعنی بازرگانی جواهری گنبد چهار امتیاز اختلاف داریم.

نائیجی با اشاره به اینکه بازی سختی را این هفته در گلستان داریم، یادآور شد: در این دیدار باید به مصاف بازرگانی جواهری برویم که در مکان دوم جدول با ما هم‌گروه است.

وی ابراز امیدواری کرد: بازیکنان کاله جوان بتوانند با اجرا کردن دستورات کادر فنی و سرمربی تیم به راحتی از مرحله گروهی وارد مرحله پلی‌اف شوند و در این مرحله نیز با شکست رقبا به مقام قهرمانی لیگ دسته یک والیبال دست پیدا کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول