اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت والیبال کرمان خبر داد:

احتمال حذف والیبال کرمان از لیگ برتر

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت والیبال استان کرمان گفت: اگر مطالبات فصل قبل بازیکنان پرداخت نشود، والیبال کرمان از لیگ برتر حذف می‌شود.

احتمال حذف والیبال کرمان از لیگ برتر
علی جزینی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم هیئت والیبال کرمان از سال گذشته بدهی‌های فراوانی دارد، اگر شرکت برق منطقه‌ای نتواند تا قبل از هفته هفتم رقابت‌های لیگ سال جاری، 50 درصد از مطالبات معوقه بازیکنان فصل قبل را پرداخت کند،‌ تیم هیئت والیبال استان کرمان از لیگ برتر کنار گذاشته می‌شود.
وی بیان کرد: ما جلسات متعددی با مسئولان برق منطقه‌ای گذاشته‌ایم و به آنها این موضوع را گوشزد کرده‌ایم اما تاکنون اقدامی برای برطرف شدن این موضوع صورت نگرفته است.
جزینی‌زاده خاطرنشان کرد: در این فصل سعی کردیم تیم خوبی را ببندیم و با توجه به اینکه یکی از بهترین مربیان والیبال ایران هدایت تیم والیبال کرمان را بر عهده گرفته، سعی می‌کنیم همواره تیم را در شرایط خوبی نگه داریم و به همین دلیل قبل از بازی با تبریز به ارومیه می‌رویم و یک اردوی تدارکاتی در این شهر برگزار می‌کنیم تا به هماهنگی و آمادگی کامل برای شروع دوباره مسابقات لیگ والیبال برسیم.
جزینی‌زاده افزود: ما هم‌اکنون 15 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم و 15 درصد دیگر را تا قبل از شروع مجدد مسابقات می‌پردازیم تا بازیکنانمان شارژ روحی شده و با امید به ادامه رقابت‌ها بپردازند.
وی تصریح کرد: تیم والیبال کرمان برای حضور در رقابت‌های سال جاری دیرتر از سایر تیم‌ها بسته شد و عدم حضور حامیان مالی نیز در ابتدا ما را با مشکلاتی مواجه کرد و این دلایل موجب شد بسیاری از بازیکنان فصل قبل ما از تیم جدا شده و با قراردادهای کلان به تیم‌های دیگر بپیوندند که این امر به تیم ما ضربه زد.
وی گفت: حضور شهنازی به عنوان یک مربی کارآمد در رأس تیم منجر به این شده که بتوانیم برای نتایج بهتر در آینده با همین بازیکنان امیدوار باشیم.
جزینی‌زاه بیان داشت: مشکلات موجود موجب شده تا ما در این فصل تنها به فکر نگه‌داشتن تیم در لیگ باشیم و به کسب مقام فکر نکنیم اما اگر بتوانیم حامیان مالی مناسبی نیز برای تیم جذب کنیم، قادر هستیم در فصل بعد به کسب مقام بیاندیشیم.
وی افزود: رسانه‌ها در این زمینه باید بازوی توانمند والیبال استان باشند و با حمایت‌های خود موجب موفقیت تیم را بیش از پیش فراهم کنند، نه اینکه با شایعه‌سازی برای تیم مشکل‌ساز شوند.
جزینی‌زاده با اشاره به اینکه هیچگونه اختلافی در هیئت والیبال استان کرمان با کادر فنی تیم کرمان وجود ندارد، گفت: کسانی که این شایعات را مطرح می‌کنند، قصد ضربه ‌زدن به والیبال کرمان را دارند و من از رسانه‌ها می‌خواهم با شفاف‌سازی به پیشرفت والیبال کرمان کمک کنند.
به گزارش فارس، رقابت‌های لیگ برتر والیبال به دلیل حضور تیم ملی در مسابقات جام جهانی ژاپن تا 24 آذر ماه تعطیل است و پس از آن تیم کرمان باید در تبریز به مصاف نماینده این شهر برود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول