اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان بوشهر:

تلاش ما ارتقای ورزش والیبال در استان بوشهر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و امور جوانان استان بوشهر گفت: با توجه به قابلیت‎های فراوانی که در رشته والیبال در سطح استان وجود دارد، به دنبال رشد و ارتقای این رشته ورزشی در استان هستیم.

تلاش ما ارتقای ورزش والیبال در استان بوشهر است

 

رضا جمشیدی امروز در حاشیه بازی والیبال تیم‎های آزادی شیراز و دلیران دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی اظهار داشت: بازی خوبی برگزار شد و با توجه به اینکه چند ماه است که تیم دشتی در اردو است پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

مدیرکل ورزش و امور جوانان بوشهر افزود: این همدلی نشانه همکاری مجموعه شهرستان اعم از فرمانداری، تربیت بدنی و سایر نهادها و ادارات است.

جمشیدی تصریح کرد: تلاش شبانه‎روزی سرمربی تیم دلیران دشتی قابل تقدیر است.

وی افزود: شیراز تیم توانمندی بود و بسیار هم خوب ظاهر شد ولی تیم دشتی نشان داد قابلیت زیادی دارد و برد سه بر صفر با تلاش بازیکنان و حمایت تماشاچیان میسر شد.

جمشیدی اضافه کرد: حضور تماشاگر در این بازی بسیار در برد تیم دلیران دشتی تاثیرگذار بود و تماشاگران بدون حاشیه تیم خود را تشویق کردند و با نظم هم سالن را ترک کردند که نشان از بالا بودن فرهنگ این مردم است.

وی ادامه داد: ما به دنبال ترقی والیبال در سطح استان بوشهر هستیم و پس از 10 سال که تیم شهرداری به لیگ برتر کشور رفت در زیرگروه لیگ حضور داریم و باید تلاش‎ها را ادامه دهیم تا به نقطه مطلوب برسیم.

وی در ارتباط با احداث خوابگاه ورزشی و تالار ورزشی گفت: طرح مطالعاتی این پروژه انجام گرفته و پیشنهاد سالن 2 هزار نفری نیز داده‎ایم و فرمانداری شهرستان باید در این رابطه اعتبار لازم را تامین کند.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان بوشهر بیان کرد: در دهه  فجر امسال 2 سالن ورزشی در عامری دیلم و کره‎بند دشتستان افتتاح می‌شود.

جمشیدی خاطر نشان کرد: همچنین زمین چمن‌کلمه مورد بهره‌برداری قرار می‎گیرد و تا پایان سال، هفت سالن دیگر در استان بوشهر به بهره‎برداری می‎رسد.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری دشتی نیز گفت: خوشبختانه بازی در امنیت کامل و بدون حاشیه برگزار شد و پیش از انجام مسابقه جلسه هماهنگی صورت گرفت که تاثیرگذار بود و تماشاچیان نیز به‌رغم تعداد کثیرشان همکاری خوبی داشتند و بدون ایجاد هیچ‌گونه مشکلی سالن را ترک کردند.

حسین باغداری افزود: برای برگزاری مسابقه‎ای در این سطح نیاز به سالن مجهزتری است و برای احداث چنین سالنی با فرماندار مشورت می‌کنیم و امیدواریم به زودی این سالن نیز ساخته شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول