اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد

آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز 91 در مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز 91 توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد.

آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز 91 در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، مرتضی هاشم‌پور تصریح کرد: همزمان با ایام پایانی سال که افزایش تقاضای عمومی برای کالا و خدمات به مناسبت خریدهای نوروزی و همچنین انجام سفرهای زیارتی و سیاحتی هموطنان افزایش می‌یابد بازار دستخوش تغییراتی شد.

وی خاطرنشان کرد: در ساختار بازار و عرضه کالا و خدمات به دست مصرف‌کننده، افرادی هستند که به منظور بردن سود بیشتر نابسامانی ایجاد کرده و با استفاده از وضعیت و موقعیت موجود باعث افزایش بی‌رویه قیمت کالاها می‌شوند و این امر منجر به آن می‌شود که در تهیه برخی کالا و خدمات به اقشار کم درآمد آسیب وارد شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اضافه کرد:  به همین منظور سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران قبل از فرارسیدن سال نو و با آغاز خریدهای نوروزی برای ثبات قیمت‌ها و تنظیم بازار و به منظور کنترل و نظارت بر وضعیت بازار در مراحل مختلف تأمین، توزیع و قیمت، ایجاد بستر مناسب برای تأمین مایحتاج عمومی و جلوگیری و کاهش فرصت طلبی از شرایط اقتصادی طرح نظارتی ویژه نوروز سال 1391 را از 11/12/90 تا 15/1/91در سطح استان به اجرا در می‌آورد.

وی اظهار داشت: در این طرح در دو بخش کالایی و خدماتی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت فعالیت واحدهای صنفی و اقتصادی را مورد بازرسی دقیق قرار داده و با مشاهده تخلف وفق مقررات اعمال قانون می‌شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه مشارکت عمومی همواره یکی از موثرترین عوامل مبارزه با تخلفات اقتصادی محسوب می‌شود، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از عموم شهروندان تقاضا دارد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه کالا و خدمات، مراتب را با تلفن 124 و یا با مراجعه به ستادهای خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان خود گزارش کنند. 

انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول