به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی آذربایجانشرقی، اسماعیل عطاپور ادامه داد: در روزهای پایانی سال با افزایش تقاضای عمومی از سوی شهروندان کنترل و نظارت و برخورد با متخلفان احتمالی بیش از پیش احساس میشود.
وی با بیان اینکه جلوگیری از افزایش غیرمنطقی قیمتها، تأمین و رصد موجودی و مایحتاج عمومی جلوگیری از هر گونه کمبود کالایی این طرح اجرا میشود.
معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی آذربایجانشرقی با تشریح طرح نظارتی نوروز 91 در سه بخش گفت: بخش کالایی شامل البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خوارو بار و لبنیات، انواع شیرینیها، گوشت قرمز، گوشت مرغ و ماهی، قند و شکر و روغن نباتی در بخش خدمات شامل شرکتهای مسافربری، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوریها و رستورانهای بین شهری پارکینگها و در بخش عمومی نظارت بر انبارها، سردخانهها تأمین و توزیع قیمت میوه و مرکبات و نظارت بر نمایشگاه فروش بهاره صورت خواهد گرفت.
عطاپور از عموم شهروندان خواست تا به عنوان یک بازرس در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را با شماره تماس 124 واحد رسیدگی به گزارشات مردمی اطلاع دهند و یادآور شد: بازرسان این معاونت برای رسیدگی به گزارشهای مردمی ظرف مدت 15 دقیقه در محل حاضر میشوند.
انتهای پیام/ش30