اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ترس از حضور فارس با چه شیوه‌ای؟!!

ممانعت از ورود خبرنگار فارس ‌به نشست شورای دستگاه‌های نظارتی انتخابات‌

خبرگزاری فارس: بعد از موج‌سواری‌های اخیر برخی از مسئولان استان اردبیل علیه موضع‌گیری شفاف و روشن خبرگزاری فارس در اردبیل در نشست اعضای شورای دستگاه‌های نظارتی استان اردبیل از حضور خبرنگار فارس ممانعت شد.

ممانعت از ورود خبرنگار فارس ‌به نشست شورای دستگاه‌های نظارتی انتخابات‌
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حالی که براساس دعوتنامه رسمی از طرف مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خبرگزاری فارس در اردبیل به نشست اعضای شورای دستگاه‌های نظارتی استان اردبیل با کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استانداری دعوت شده بود به دلایل نامعلومی از حضور خبرنگار فارس ممانعت شده و حتی با تماس تلفنی اعلام کردند نشست کنسل شده است.

این در حالی است که این جلسه برگزار شده و از کاندیداهای احتمالی که خود مسئولان ادعا دارند نباید تبلیغی در مورد آنها صورت گیرد جلسه برگزار کرده و خبرنگار خبرگزاری فارس را نیز دعوت کرده‌اند.

این دوگانگی رفتار مسئولان استان بیانگر این است که شیوه خصمانه‌ای را با خبرگزاری فارس در اردبیل در پیش گرفته‌اند و بارها در جلسات پیدا و پنهان علیه این خبرگزاری و فعالیت شفاف و صادقانه آن موضع‌گیری کرده‌اند که به نظر می‌رسد فارس‌هراسی دامن مسئولان اردبیل را گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این در حالی است که علی‌رغم کارکرد شفاف و صادقانه خبرگزاری فارس در اردبیل برخی‌ها کینه‌توزی و دشمنی خود را با این رسانه که لهجه‌ای گویا در بیان مسایل دارد آغاز کرده‌‌اند و گویی نمی‌خواهند بسیاری از مسایل پشت پرده برای مردم روشن شود.

این خبرگزاری برای خود حقی را محفوظ می‌داند که مسئولان امر پاسخی روشن و شفاف به این ابهام بدهند که چرا همچنان از شفاف‌گویی فارس نگران بوده و به دلهره افتاده‌اند تا جائی که شبانه با تماس با دفتر خبرگزاری فارس در اردبیل از اداره کل فرهنگ و ارشاد استان اردبیل اعلام لغو نشست را کرده‌اند در حالی که این جلسه صبح امروز با حضور تنها خبرگزاری دولتی در استان برگزار شده است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول