اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

قم نیازمند نمایشگاه دائمی کتاب است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم گفت: ایجاد نمایشگاه دائمی کتاب در استان قم ضروری است زیرا سبب می‌شود مردم استان از کتاب و آثار جدید بهره‌مند شوند.

قم نیازمند نمایشگاه دائمی کتاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، محسن محرری ضمن بازدید از این هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم اظهار کرد: استقبال مردمی از نمایشگاه کتاب استان قم قابل توجه بوده و مثل همیشه مردم از این گونه نمایشگاه‌ها استفاده لازم را می‌برند.

وی در رابطه با نقاط ضعف و قوت نمایشگاه گفت: نقاط قوت این نمایشگاه در مقایسه با نمایشگاه سال گذشته کتاب، تخصصی برگزار شدن آن است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قم با اشاره به برگزاری نمایشگاه حوزه در هفته گذشته و نمایشگاه کودک و نوجوان در روزهای آتی تصریح کرد: تفکیک نمایشگاه‌ها سبب می‌شود مخاطبان آن نیز از یکدیگر تفکیک شده و نظم بیشتری برای بازدیدکنندگان و غرفه‌داران ایجاد ‌شود.

وی حضور ناشران غیر بومی را از لحاظ تعداد و کیفیت حضور ناشران خوب ارزیابی کرد و گفت: بحث‌های پشتیبانی نیز مطلوب بوده و در بازدید از غرفه‌ها، غرفه‌داران ابراز رضایت داشتند.

محرری در رابطه با نقاط ضعف موجود در برگزاری نمایشگاه یادآور شد: با توجه به استقبال مردم و غرفه‌داران، از نظر فضای برگزاری، محدودیت‌هایی وجود دارد که در این زمینه اقداماتی در استانداری صورت گرفته است که نیاز به سرعت بیشتر دارد.

وی عنوان کرد: قم به لحاظ وجود موسسات علمی و پژوهشی، ظرفیت‌ نشر و توزیع کتاب را به سراسر جهان دارد و ایجاد نمایشگاه دائمی در استان سبب می‌شود مردم قم نیز از کتاب‌ها و  آثار جدید بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول