اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادستان قم:

تنوع در نمایشگاه کتاب قم مشهود بود

خبرگزاری فارس: معاون دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم، تنوع کتاب و استفاده بهینه از فضای نمایشگاه بیش از قبل مشهود بود.

تنوع در نمایشگاه کتاب قم مشهود بود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، اسماعیل جعفری اظهار داشت: در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم سه نکته قابل توجه بود.

وی افزود: یکی از نکات قابل توجه، وجود تنوع در کتاب‌های عرضه شده توسط ناشران بود که همین مسئله عامل مهمی در جذب مخاطبین و بازدیدکنندگان است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قم برخورد غرفه‌داران را یکی دیگر از نکات قابل توجه عنوان کرد و افزود: آنچه که در جذب مشتری خیلی موثر است، اخلاق فروشنده است و خوشبختانه در نمایشگاه کتاب شاهد اخلاق خوب غرفه‌داران بودیم.

وی در عین حال بیان کرد: در این نمایشگاه رعایت ظواهر از حیث حجاب شرعی مدنظر قرار گرفته و خوشبختانه موردی خلاف شعائر اسلامی چه از سوی غرفه‌داران و چه از سوی بازدیدکنندگان مشاهده نمی‌شود.

جعفری با تقدیر از برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب استان قم، گفت: هر فردی که در راستای ارتقای فرهنگ جامعه فعالیت می‌کند قابل تقدیر است.

به گفته وی، نمایشگاه کتاب استان قم از لحاظ کمی و کیفی در خور توجه بوده ضمن اینکه تعداد ناشرین شرکت‌کننده در این نمایشگاه بیش از سال گذشته بوده و این خود بیانگر استفاده بهینه از فضای نمایشگاه است.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول