اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

نمایشگاه کتاب و صنایع دستی در بندرلنگه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاه کتاب و صنایع دستی در شهرستان بندرلنگه با حضور مسئولان افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب و صنایع دستی در بندرلنگه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، این نمایشگاه که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه در محل حسینه غضنفری برپا شده است، عصر امروز با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی ازمردم و مسئولان این شهرستان به مناسبت دهه مبارکه فجر افتتاح شد.

عقیل کاظمی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی باعث ارتقا سطح کیفی فرهنگ مطالعه دربین مردم و جامعه می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه که با همکاری "نشر فرهنگ جامع" از استان تهران برگزار می‌شود بیش از 40 هزار کتاب در ۴ هزار عنوان ارائه شده که به مدت دو هفته برای بازدید عموم دایر است.

فرماندار بندرلنگه نیز در این مراسم ضمن تاکید بر ایجاد و راه اندازی محل دائمی نمایشگاه‌های کتاب و صنایع دستی در این شهرستان گفت: مردم فرهنگ دوست و ولایت مدار شهرستان بندرلنگه مستحق برخورداری از امکانات و فضای بیشتر فرهنگی هستند.

محمد زارعی اظهار امیدواری کرد که در بودجه و کمیته برنامه‌ریزی سال آینده مکانی را به عنوان محل دائمی نمایشگاه تجهیز و تکمیل کنند.

وی افزود: در مقطع حساس کنونی انس گرفتن مردم با کتاب در بسیاری از مسائل راهگشاست و می‌تواند مسیر درست را به افراد نشان دهد.

فرماندار بندر لنگه با بیان اینکه مسئولان باید تلاش کنند تا فرهنگ مطالعه را در مردم تقویت کنند، افزود: اینکه مردم و به ویژه جوانان خواندن کتاب را به عنوان بخشی از کارهای روزانه خود قرار دهند بستگی به این دارد که زمینه‌ها فراهم باشد و مسئولان تمام زیرساخت‌های لازم را در این راستا فراهم آورده باشند.

زارعی اضافه کرد: کار کردن بر روی مسائل فرهنگی جوانان ما را از در برابر خطراتی که دشمنان در مسیر رشد و ترقی آنها قرار داده‌اند، حفظ خواهد کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول