اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداری مالی استانداری قم:

کمبود فضای نمایشگاهی یکی از مشکلات عرضه کتاب است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداری مالی استانداری قم گفت: با رفع مشکلات موجود در زمینه مکان نمایشگاه، بستری فراهم می‌شود و در 12 ماه سال نمایشگاه دائر خواهد بود.

کمبود فضای نمایشگاهی یکی از مشکلات عرضه کتاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، حمزه رمضانخانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب استان قم اظهار کرد: سرچشمه معرفت و علم در کتاب است و هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین آن باشد.

وی ادامه داد: کتاب یک مقوله بسیار زیبا و مهم است و باید فرهنگسازی شود که تمام افراد و اقشار مختلف از آن بهره‌مند شوند.

مدیرکل اداری مالی استانداری قم خاطرنشان کرد: این نمایشگاه بسیار منظم و با برنامه بوده و نسبت به نمایشگاه سال قبل از روند خوبی برخودار است ضمن اینکه بخش کودک و نوجوان از این مجموعه جدا شده و به صورت مجزا برگزار می‌شود.

رمضانخانی اذعان داشت: ناشران بسیاری در این نمایشگاه حضور دارند و دعوت از ناشران معروف و مشهور استانی بر غنای کیفی این نمایشگاه می‌افزاید.

وی با بیان اینکه برخی موارد و مشکلات نسبت به سال قبل برطرف شده است، عنوان کرد: زمان‌بندی برگزاری این نمایشگاه خوب است و قرار گرفتن شعبه بانک در قسمتی از نمایشگاه از ترافیک موجود در سطح شهر کاسته است.

مدیرکل اداری مالی استانداری قم اذعان داشت: یکی از مشکلات در استان بحث فضا و محدودیت مکانی است که امید است با تمهیدات لازم این معضل حل شود.

رمضانخانی با بیان اینکه استان قم استان فرهنگی و کتاب‌خیز است، گفت: بهترین و بیشترین تیراژ در قم وجود دارد و نیاز است که بسترسازی قوی و غنی در خصوص عرضه کتاب صورت گیرد.

وی ابراز داشت: با رفع مشکلات موجود در زمینه مکان نمایشگاه، بستری فراهم می‌شود و در 12 ماه سال نمایشگاه دائر خواهد بود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول