اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خبر داد

حضور 700 ناشر در نهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: در نهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان بیش از 700 ناشر در قالب 400 غرفه تازه‌ترین محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.

حضور 700 ناشر در نهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان

حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس گفت: این نمایشگاه از 30 بهمن‌ماه سال‌جاری تا ششم اسفند در بندرعباس برپا می‌شود.

وی افزود:‌ برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی استان هرمزگان است که مشتاقان فراوانی منتظر برگزاری هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی قبلی بنا بود نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان در دهه فجر انقلاب اسلامی مورخ 17 تا 23 بهمن برگزار شود که به دلیل آماده نبودن محل برگزاری به 30 اسفند موکول شد.

مریدی‌زاده ضمن تقدیر و تشکر از معاون فرهنگی وزیر و موسسه برگزاری نمایشگاه‌های ایران خاطرنشان کرد: اصولاً تغییر زمان برگزاری نمایشگاه‌های کتاب استانی غیرممکن است اما با رایزنی‌های صورت پذیرفته و مساعدت معاون فرهنگی وزیر زمان برگزاری نمایشگاه به تعویق افتاد و به یاری خداوند به بهترین شکل برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان بیش از 700 ناشر در قالب 400 غرفه تازه‌ترین محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت و شهروندان می‌توانند نیازهای مطالعاتی خود را خریداری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در پایان از همکاری استانداری هرمزگان و مدیرکل سازمان صنعت و معدن و تجارت استان هرمزگان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول