اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کردستان خواستار شد

استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: دانشگاه و جامعه دانشجویی نقش مهم و محوری در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند که باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ایرج حسن‌زاده یکشنبه‌ شب در جلسه کمیته دانشجویی ستاد مشارکت مردمی انتخابات کردستان در سنندج اظهار داشت: با توجه به توسعه روزافزون فضای دانشگاهی در استان و تاثیر این مراکز در توسعه علمی، اجتماعی و سیاسی جامعه باید از ظرفیت‌های مطلوب و بالقوه آنها در راه تحقق اهداف انقلاب و به ویژه برگزاری انتخابات نهایت استفاده را کرد.                         

وی افزود: باید با برنامه‌ریزی‌های مدون در مدت زمان باقی مانده به برگزاری انتخابات فضای دانشگاه‌ها را برای ارتقای سطح آگاهی و بصیرت دانشجویان و اساتید مهیا کنیم تا شاهد حضور گسترده و چشمگیر این قشر در برگزاری سالم انتخابات باشیم.                                                  

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه با حضور دانشجویان و اساتید، استفاده از سخنرانان مجرب و آگاه به مسائل روز جامعه و انتخابات و تشکیل کمیته‌های دانشجویی باید در اولویت برنامه‌های کمیته دانشجویی ستاد مشارکت مردمی انتخابات استان قرار گیرد.

به گفته حسن‌زاده ایجاد شور و نشاط در دانشگاه‌ها، تقویت میزگردهای تبادل نظر و اندیشه در خصوص انتخابات، برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط با انتخابات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز باید در برنامه‌های این دهه به صورت ویژه در اولویت قرار داده شود.

وی خاطر نشان کرد: برای حفظ دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تقویت جایگاه انقلاب اسلامی در جامعه باید مراسم‌های این دهه مبارک هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه تلاش دشمنان انقلاب برای حذف ارزش‌های این نظام الهی در طول این سالها هیچ‌گاه تمامی نداشته است، تصریح کرد: توطئه و تلاش‌های دشمنان علیه این نظام الهی به دلیل اقتدار و پیشرفت‌های روزافزون آن است.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان در پایان تقارن دهه فجر با هفته وحدت را یک اتفاق فرخنده‌ دانست و افزود: در برگزاری برنامه‌ها توجه به این دو موضوع و اصل مهم نیز بسیار ضروری است.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول