اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی گرگان:

تحریم‎های اقتصادی دشمنان علیه ایران ترفند جدیدی نیست

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: تحریم‎های اقتصادی دشمنان علیه ایران ترفند جدیدی نیست.

تحریم‎های اقتصادی دشمنان علیه ایران ترفند جدیدی نیست

 

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رامین رحمانی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه طلیعه انقلاب اظهار داشت: توطئه‎گران برای مقابله با اسلام، روش‎های متعددی را در پیش گرفتند، ولی این نقشه‎ها ملت ایران را نمی‎تواند در اعتقادات شان ذره‌ای سست و تضعیف کند.

وی تصریح کرد: مردم ایران با حرکتی خودجوش و بر اساس باوری که به اسلام و انقلاب داشتند به خیابان‎ها آمدند تا دموکراسی مردم‎سالاری دینی تحقق یابد و آنچه که خداوند بر بشر حکم کرده در نظام اسلامی محقق شود.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اذعان داشت: حکومت اسلامی ایران بر مبنای مکتب الهی بنیان نهاده شده و بدون اینکه نیاز به تلاش داشته باشد با ایده درست بر قلب‎ ملت‎های منطقه و مردم سراسر جهان نفوذ پیدا کرده است.

رحمانی خاطرنشان کرد: کشور ما در طول 33 سال انقلاب، فراز‎ و فرودهای مختلفی را پشت‎سر گذاشته که همواره رو به پیشرفت است کما‎ اینکه امروز شاهدیم ایران اسلامی به تکنولوژی‎هایی دست پیدا کرده که حتی از مرزهای جغرافیایی نیز فراتر رفته است.

همچنین در این مراسم مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه استان گفت: برای تحول در هر ملتی، ابتدا باید جامعه، حرکت خودجوش داشته باشد که مانند آن را در بهمن سال 1357 شاهد بودیم که معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) یک کار عظیم را در جهان به ثبت رسانید.

حجت‎الاسلام محمد نامدار تقارن سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با طلیعه امامت امام زمان (عج) به فال نیک گرفت و افزود: شهیدان این انقلاب از جان و مال خویش گذشتند و میراثی را به ما سپردند که اگر کاستی‎هایی در آن وجود دارد ناشی از کم‎کاری‎های خودمان است.

وی با تاکید بر حضور حداکثری دانشجویان در انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه وظیفه داریم گوش به فرمان مقام معظم رهبری در این انتخابات مشارکت کنیم و با انتخاب شایسته افراد ولایتمدار را راهی خانه ملت کنیم.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول