اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان ‌شرقی:

تحریم‌ها علیه ایران بیانگر استیصال دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا، تحریم‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیانگر ضعف و استیصال آنها در برابر پیشرفت‌های کشور دانست.

تحریم‌ها علیه ایران بیانگر استیصال دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، علی‌اکبر پورجمشیدیان در جمع بسیج اساتید استان، به پیشرفت‌ها و اقتدار فعلی کشور پس از پشت سر گذاشتن 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: با رهنمودهای حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و به همت مردم و جهادگران علمی در حال حاضر دنیا شاهد اوج عزت و سربلندی ایران اسلامی در همه عرصه‌های اقتصادی، علمی و فرهنگی است.

وی همه تحریم‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیانگر ضعف آنها در برابر پیشرفت‌های کشورمان دانست و افزود: در حال حاضر شرایط کشور ما همانند دوران صدر اسلام یعنی زمان فتح خیبر و بدر بوده و با وجود دستیابی به اوج عزت و استقلال با مشکلاتی هم مواجه است که تمام این مشکلات باید به همت اساتید و دانشگاهیان به خصوص بسیجیان و جهادگران علمی برطرف شود.

پورجمشیدیان به برگزاری انتخابات مجلس و رسالت‌های انقلابی، وظایف و نقش اساتید بسیجی و تاثیرگذاری آنها در جامعه و بین جوانان در این خصوص اشاره کرد و خواستار حضور فعال و بیشتر اساتید، دانشجویان و همه مردم به خصوص بسیجیان در این صحنه و انتخاب نمایندگان ولایتمدار، انقلابی و کارآمد شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه تبریز نیز ترور از قبل برنامه‌ریزی شده دانشمندان و جهادگران علمی توسط دشمنان اسلام را در ایران دلیل بر ذلت و خواری استکبار جهانی و غرب دانست.

محمدتقی علوی در ادامه به همکاری‌های دانشگاه تبریز با استفاده از توان و ظرفیت سپاه اشاره کرد و افزود: این دانشگاه سعی دارد در اجرای بیشترین کارهای علمی و عملی واحدهای دانشگاهی با سپاه در تعامل باشد.

وی برگزاری نمایشگاه‌های توانمندی علمی سپاه در دانشگاه تبریز، اخذ مجوز ایجاد پژوهشکده ماموریت محور با داشتن 20 طرح پژوهشی، ایجاد نخستین پژوهشکده هوا و فضا و تجاری‌سازی یک سامانه هوشمند همچنین ارائه مشاوره فنی و هوشمند به سپاه را از مهم‌ترین برنامه‌ها و همکاری‌های این دانشگاه با سپاه برش مرد.

در ادامه مراسم میکائیل جمالپور مسئول سابق سازمان بسیج اساتید آذربایجان‌ شرقی ضمن ارائه گزارش و عملکرد این سازمان در مدت چهار سال خدمت خود، برگزاری همایش‌های مختلف در راستای اخذ مطالبات رهبری و انقلاب، افزایش سه برابری کانون‌های بسیج اساتید در استان، جذب استاد در این سازمان و ارائه دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی گوناگون برای بصیرت‌افزایی استادان دانشگاه‌ها را از برنامه‌های مهم اجرا شده در این زمان برشمرد.

محمد اورنگی مسئول جدید سازمان بسیج اساتید آذربایجان ‌شرقی هم در ادامه مراسم با بیان تاریخچه شکل‌گیری این سازمان در کشور و استان به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط به مسئله جنگ نرم اشاره کرد و خواستار همکاری، تلاش و تعامل اساتید بسیجی در این خصوص و همه زمینه‌ها شد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول