اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان:

تحریم‌های متعدد دشمنان موجب افزایش دستاوردهای داخلی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: طی سه دهه گذشته با وجود تحریم‌های متعدد و فشارهای سنگین از جانب دشمنان، دستاوردهای داخلی ایران افزایش یافته است.

تحریم‌های متعدد دشمنان موجب افزایش دستاوردهای داخلی شد

محسن مسعودیان راد امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: با توجه به اهمیت شرایط کنونی، امروز در سی‌و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اوضاع منطقه و خاورمیانه بسیار متفاوت از سال 57 بوده و به برکت پیروزی انقلاب اسلامی تحولات شگرفی در ایران اسلامی و همچنین منطقه خاورمیانه رخ داده است.

وی با تأکید بر اینکه صدور انقلاب یکی از اهداف و آرمان‌های امام خمینی (ره) محسوب می‌شد افزود: موج بیداری اسلامی یکی پس از دیگری دیکتاتورهای وابسته به غرب را سرنگون می‌کند و ملت‌های منطقه گروه‌های اسلامی را به رأس قدرت می‌فرستند.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران طی سه دهه گذشته با وجود تحریم‌های متعدد و فشارهای سنگین غرب شکل گرفته و بدون هیچ گونه کمک دیگران به دست آمده است که همین موضوع اهمیت دستاوردهای داخلی ایران را افزایش می‌دهد.

مسعودیان راد در ادامه به تشریح خدمات ارائه شده از سوی این نهاد مقدس به اقشار مختلف فارغ از تعصبات قومی و نژادی و... پرداخت و گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر، 14طرح دامداری، دو طرح کشاورزی، 12 طرح شیلاتی، 15 طرح خدماتی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 280 میلیون ریال و همچنین 15 طرح مسکن در قالب طرح‌های مسکن ایتام با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 100 میلیون ریال در شهرستان کنارک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: همچنین در این روزهای مبارک فجر هشت طرح دامداری، دو طرح کشاورزی، هشت طرح خرید خودرو، دو طرح مغازه‌داری و 14 طرح مشاغل کوچک خانگی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 830 میلیون ریال و همچنین 10 طرح مسکن در قالب طرح‌های بهسازی مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در شهرستان خاش به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال 10 طرح کشت آلوئه ورا و پنج طرح صنفی و صنعتی و پنج طرح دامپروری و کشاورزی جمعاً با اعتباری بالغ بر 850 میلیون ریال و همچنین 90 طرح مسکن در قالب طرح‌های افتتاحیه، مسکن مهر، بهسازی مسکن روستایی و احداث سرویس بهداشتی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 266 میلیون ریال در منطقه سیب و سوران به بهره‌برداری خواهد رسید.

مسعودیان راد افزود: 43 طرح خودکفایی در قالب هفت طرح دامداری، 10طرح کشاورزی، شش طرح خدمات و 20 مورد مشاغل کوچک خانگی جمعاً با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 540 میلیون ریال و همچنین 180 واحد مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال در شهرستان نیکشهر از دیگر طرح‌های دهه فجر است که به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول