اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت بزرگ اسفند/22

طرفداران کاندیداها از تهیه شب‏نامه بپرهیزند/ آبروریزی حرام است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان توصیه کرد: طرفداران کاندیداهای نمایندگی در مجلس از تهیه شب‏نامه علیه همدیگر بپرهیزند، چرا که آبروریزی در اسلام حرام است.

طرفداران کاندیداها از تهیه شب‏نامه بپرهیزند/ آبروریزی حرام است

آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که اسفندماه برگزار می‏شود، آبروی نظام اسلامی مطرح است و نباید به گونه‏ای عمل کرد که دشمنان انقلاب سوءاستفاده کنند.

وی گفت: کاندیداهای نمایندگی در مجلس نهم باید توجه داشته باشند که ریختن آبروی دیگران در اسلام بسیار ناپسند آورده شده و آنها نیز باید توجه کنند که آبروی دیگر کاندیداها و مسئولان را در دوران تبلیغات انتخاباتی بر زمین نریزند.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی مرکز تصمیم‏ساز و وضع قوانین در کشور محسوب می‏شود و دارای ارزش و احترام بی‏حد و اندازه است.

شاهچراغی افزود: همه کاندیداها در هر نقطه‏ای از کشور اسلامی‏ ایران و به تبع آن، استان سمنان که هستند باید طرفداران و حامیان خود را در روزهای آینده با توجه به اینکه فعالیت این افراد به طور یقین بیشتر خواهد شد، در ارتباط با مواردی راهنمایی کنند.

وی تصریح کرد: یکی از این راهنمایی‏ها این است که کاندیداهای مجلس باید به طرفداران خود گوشزد کنند تا از تهیه و تدارک شب‏نامه و روزنامه و هر نوع نوشته‏ای علیه دیگران و ریختن آبروی سایر کاندیداها بپرهیزند.

نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان ادامه داد: هر اقدامی که با زبان یا قلم توسط حامیان کاندیداهای ورود به مجلس نهم انجام شود، بی‏شک به پای داوطلبان نوشته خواهد شد و به همین خاطر باید از رفتن به سوی این قبیل اقدامات ‌یکدیگر را نهی کرد تا وحدت جامعه حفظ شود.

شاهچراغی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسئولان ارشد کشور بارها بر مهم بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای نظام اسلامی و تضمین آینده ملت ایران تأکید کرده‏اند.

وی افزود: زمانی که به طور رسمی تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شود، بدون شک حساسیت‏ها، سخنرانی‏ها و حرف‏ها نیز بیشتر خواهد شد و این دوران باید توسط کاندیداها مدیریت شود.

انتهای پیام/‌ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول