اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تامین اعتبار محقق می‌شود

افتتاح مجتمع درمانی جنت شیراز در سال آینده

خبرگزاری فارس: سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت: در صورت تامین اعتبار مجتمع درمانی باغ جنت شیراز دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح مجتمع درمانی جنت شیراز در سال آینده

محمود پاکدل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در صورت تامین اعتبار، مجتمع درمانی باغ جنت شیراز دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با بیان اینکه مهم‌ترین مانع افتتاح مجتمع درمانی باغ جنت کمبود اعتبار است،گفت: در سال جاری با کمک استانداری فارس بخشی از مشکلات این مجتمع برطرف شده و در صورت تامین کامل اعتبار پیمانکار متعهد می‌شود که تا دهه فجر سال 91 این مجتمع را تکمیل کند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر استانداری فارس یک میلیارد و 700 میلیون تومان کمک کرده است و 2 میلیارد دیگر نیاز است تا برای تکمیل پروژه با مشکلی مواجه نشویم.

پاکدل تصریح کرد: وظیفه بنیاد شهید کمک به تامین مسکن والدین و  فرزندان خانواده شهدا و ایثارگران بالای 25 درصد بوده که سازمان بنیاد شهید استان فارس این وظیفه را تا به امروز دنبال کرده است.

وی افزود: ایثارگران پایین تر از 25 درصد نیز از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران برای دریافت مسکن مهر معرفی می‌شوند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس ابراز داشت: مشکل مسکن ایثارگران نخاعی این استان در صورتی قابل حل است که وزارت مسکن با اختصاص قطعه زمینی برای این ایثارگران موافقت کند.

وی همچنین با اشاره به کاهش بودجه تربیت بدنی این سازمان تصریح کرد: با همکاری متولیان ورزش و تاکید استاندار فارس به دنبال ارائه خدمات مناسب به ایثارگران هستیم.

پاکدل در پایان از آماده‌سازی گلزار شهدا به منظور راحتی خانواده شهدا همزمان با دهه فجر خبر داد و بیان کرد: از آنجا که یکی از مطالبات خانواده شهدا بهسازی گلزارهای شهدا است این امر محقق شده و در ایام‌الله مبارک دهه فجر شاهد آماده‌سازی این گلزارها هستیم.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول