اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان ‌شرقی:

مشکلات جامعه ایثارگران باید آسیب‌شناسی شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان ‌شرقی با تاکید بر آسیب‌شناسی مشکلات جامعه ایثارگران، بر نقش معتمدان معین در این ارتباط تاکید کرد.

مشکلات جامعه ایثارگران باید آسیب‌شناسی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان ‌شرقی، بهلول نعمتی در پنجمین دوره آموزش معتمدان معین بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان ‌شرقی در تبریز اظهار داشت: ایثارگران در همه مقاطع برای نظام و انقلاب فداکاری کرده‌اند و امروز هم پشت سر رهبر معظم انقلاب و پیشاپیش مردم آماده جانفشانی هستند.
وی تاکید کرد: دشمن از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی برای نابودی انقلاب، تلاش مستمر را آغاز کرده و در همه حال درصدد ضربه زدن به آن برآمده، لیکن با آمادگی و هوشیاری مردم هرگز موفق نشده و امروز هم با ترفند ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه به میدان آمده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌ شرقی گفت: باید آسیب‌شناسی کنیم که امروز چه مشکلات و تهدیدهایی انقلاب و جامعه ایثارگران را تهدید می‌کند و هرکس در حد توان خود برای حل مشکلات تلاش و برنامه‌ریزی کند.
وی در این ارتباط نقش ایثارگران و معتمدان معین استان را برجسته و با اهمیت توصیف کرد و اظهار داشت: همه ایثارگران نوعاً انسان‌های شریف و فداکاری هستند که در همه زمان‌ها پشت سر رهبری و در زمینه دفع توطئه دشمنان و تحقق آرمان‌های نظام کوشیده‌اند.
نعمتی با بیان اهمیت انتخابات مجلس نهم و تلاش دشمن گفت: مهم‌ترین مطلب در این رویداد سیاسی، مشارکت حداکثری مردم است که باید مورد توجه قرار گیرد و خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگران به دلیل جایگاه اجتماعی و انقلابی خود می‌توانند نقش برجسته‌ای در این ارتباط داشته باشند.
وی تاکید کرد: ایثارگران عزیز باید دقت کنند افرادی را برای مجلس انتخاب و به مردم معرفی کنند که پیرو رهبر، خط امام و ادامه‌دهنده راه شهدا و جانبازان باشند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول