اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میناب انتقاد کرد

عدم توجه برخی از دستگاه‌ها به تامین هزینه‌های درمانی ایثارگران

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میناب گفت: برخی از قوانین مصوب مربوط به ایثارگران در دستگاه‌های اداری اجرایی نمی‌شود.

عدم توجه برخی از دستگاه‌ها به تامین هزینه‌های درمانی ایثارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، قاسم صادقی در حاشیه نشست شورای اداری این شهر آزادگان، جانبازان و خانواده‌های شهدا را سرمایه‌های عظیم نظام و آبروی انقلاب معرفی کرد و افزود: تعدادی از دستگاه‌های اجرایی نسبت به قوانین مربوط به ایثارگران شاغل در آن و نیز خانواده‌های معظم شاهد بی‌تفاوت هستند.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید مسئول پیگیری حقوق جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های شاهد است، افزود: هزینه‌های درمانی این قشر از مهمترین موضوعاتی است که متاسفانه برخی از دستگاه‌ها به آن توجهی ندارند.

صادقی اظهار داشت: بر اساس قانون، پرداخت صد درصد و تمام هزینه‌های درمانی آزادگان، جانبازان و خانواده‌های شاهد شاغل در هر دستگاه اداری و حتی کسانی که از این عزیزان که به درجه بازنشستگی نائل شده‌اند بر عهده همان دستگاه است که اکثر دستگاه‌ها این قانون را به طور کامل اجرا نمی‌کنند.

این مسئول ادامه داد: بابت ایثارگران شاغل در دستگاه‌ها یک ریال هم در اختیار بنیاد شهید قرار ندارد و اگر دستگاه‌ها تا آخر سال جاری به قانون و وظیفه خود عمل نکردند طی مصاحبه نام آنها از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

وی با اشاره به سفر استاندار هرمزگان به میناب بیان کرد: دستور استاندار در همین راستا پس از سفر وی به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میناب همچنین افزود: اولویت اشتغال با جامعه ایثارگری است که همه مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

وی خدمت به خانواده شهدا را وظیفه همگان دانست و بیان کرد: بسیاری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مراجعه به ادارات برای پیگیری مشکلات شان پاسخ و جواب قابل قبول و در خور شأن را دریافت نمی‌کنند.

صادقی همچنین "از حضور کمرنگ مدیران دستگاه‌ها در محافل مربوط به شهدا" انتقاد کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول