اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

پخش 3 مجموعه تلویزیونی بنیاد شهید و امور ایثارگران در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از پخش سه مجموعه تلویزیونی از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

پخش 3 مجموعه تلویزیونی بنیاد شهید و امور ایثارگران در زنجان

علی رشیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در نخستین روز دهه فجر انقلاب اسلامی و بازگشت امام خمینی (ره) به کشور و همزمان با شهادت امام حسن عسگری (ع) برنامه‌های مختلفی در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دیدار، تجلیل و تکریم از خانواده‌های شهدا با حضور مسئولان استان و شهرستان، اعزام ایثارگران برای سخنرانی و خاطره‌گویی در مدارس، دانشگاه‌ها و تجمعات مردمی از برنامه‌های این روز محسوب می‌شود، افزود: تهیه تیزر ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی از شبکه اشراق، برگزاری مسابقه فرهنگی تلویزیونی از فجر تا فجر از دیگر برنامه های این روز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از نواختن زنگ انقلاب در همه مدارس استان و برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی، عکس و پوستر شهدا در شهرستان‌های خرم‌دره و زنجان خبر داد و افزود: اجرای نمایش مزار در قاب آئینه با موضوع ایثار و شهادت، تحویل مجموعه 14 قسمتی تلویزیونی مهر انقلاب و یادگاران یار و مرغابیان امام زمان (عج) به شبکه اشراق برای پخش در ایام دهه فجر، برگزاری 10 یادواره شهدا و برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب از دیگر برنامه‌های استان است.

وی برگزاری مراسم سراسری مهمانی لاله‌ها و گلباران و عطر افشانی گلزار مطهر شهدا‌، دیدار و تجلیل و تکریم از ایثارگران و اعزام 90 نفر از همسران ایثارگران به مشهد مقدس و قم همراه با آموزش مهدویت از برنامه‌های روز دوم دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد.

رشیدی با بیان اینکه گردهمایی والدین شهدا، جانبازان و آزادگان دوران انقلاب اسلامی و حضور جمعی خانواده بزرگ ایثارگران استان زنجان در نماز جمعه از برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی است، افزود: برگزاری مسابقه ورزشی بین ایثارگران شهرستان خرم‌دره از برنامه‌های روز سوم محسوب می‌شود.

وی دیدار، تجلیل و تکریم ایثارگران و برگزاری یادواره شهدای شهرستان طارم را از برنامه‌های روز چهارم عنوان کرد و افزود: همزمان با آغاز هفته وحدت برگزاری شب شعر و خاطره با عنوان بصیرت و انقلاب، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار و هنرمندان شهرستان ابهر، برگزاری مراسم جشن انقلاب و شرکت در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی طارم و برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی در بین خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان خدابنده را از برنامه‌های روز پنجم دهه فجر برشمرد.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گردهمایی همسران و فرزندان دختر شاهد و ایثارگر را از برنامه‌های 17 بهمن عنوان کرد و افزود: برگزاری یادواره شهدا در شهرستان ماهنشان، دیدار خانواده‌های شهدای شهرستان طارم، برگزاری مسابقات ورزشی کوهنوردی، برگزاری مسابقات تیراندازی و فوتبال در بین ایثارگران و نصب تابلوی ویژه تصاویر شهدا از برنامه‌های روز 18 بهمن است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم جشن انقلاب در هشت حسینیه شهدای ابهر، اعزام 70 نفر از جانبازان به اردوی چهار روزه فرهنگی به شمال کشور و دیدار با جانبازان بالای 70 درصد شهرستان طارم از برنامه‌های 19 بهمن است.

وی دیدار با آزاد گان شهرستان طارم را از برنامه‌های 20 بهمن برشمرد و افزود: برگزاری جشن میلاد، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری بین جوانان شهرستان ابهر و برگزاری مسابقه دو و میدانی فرزندان پسر ایثارگر و سخنرانی مدیرکل بنیاد قبل از خطبه‌ها از برنامه‌های این روز محسوب می‌شود.

وی حضور در راهپیمایی 22 بهمن را از برنامه‌های آخرین روز دهه فجر برشمرد و افزود: همه ایثارگران و جانبازان ساعت 10 صبح در این مراسم شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول