اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

ثبت‌نام 150 نفر در پروژه مسکن ایثارگران

خبرگزاری فارس: معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از ثبت‌نام 150 نفر در پروژه 405 واحدی مسکن خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران خبر داد.

ثبت‌نام 150 نفر در پروژه مسکن ایثارگران
محمد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به پروژه 405 واحدی مسکن خانواده‌های شهدا و ایثارگران اظهار کرد: والدین، فرزندان و همسران شهدا و جانبازان 25 درصد به بالا و آزادگان می‌توانند در این پروژه ثبت‌نام کنند.
وی خاطر نشان کرد: تمام کسانی که تاکنون هیچ‌گونه خدماتی دریافت نکردند و فاقد مسکن هستند می‌توانند از تسهیلات این پروژه بهره‌مند شوند.
معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: تاکنون 150 نفر از مشمولان شرایط در پروژه 405 واحدی ثبت‌نام کردند ولی هنوز ظرفیت 250 نفری برای ثبت‌نام خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باقیمانده است.
وی با بیان اینکه پروژه 405 واحدی در منطقه پردیسان خیابان جام جم واقع شده است، گفت: این پروژه از پیشرفت فیزیکی 20 درصد برخوردار بوده و پیش‌بینی می‌شود تا دو سال آینده تکمیل شود.
جعفری با اشاره به اعطای تسهیلات دیگر به خانواده شهدا و ایثارگران گفت: یک فقره وام بانکی به مبلغ 40 میلیون تومان به کسانی تعلق می‌گیرد که قصد ندارند در پروژه 405 واحدی شرکت کنند.
وی ادامه داد: اگر خانواده شهدا و ایثارگرانی فاقد مسکن باشند و وام بانکی دریافت کرده باشند، با شرایطی در اولویت دریافت وام مسکن قرار می‌گیرند.
معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به شرایط دریافت وام تسهیلاتی مسکن گفت: خانواده شهدا و ایثارگران در صورت دریافت وام کمتر از پنج میلیون و تسویه آن تا سال گذشته، دریافت وام دو میلیون تومانی و تسویه آن، دریافت وام بیشتر از پنج میلیون تومان و مدت بهره‌مندی از وام کمتر از سه سال می‌توانند به طور مجدد برای دریافت وام اقدام کنند.
جعفری عنوان داشت: تاکنون بالغ بر شش هزار فقره وام از سوی ایثارگران در سال‌های گذشته اخذ شده است که از این میزان هزار و 200 فقره وام در سال گذشته اعطا شده است.
وی یادآور شد: ظرفیت ثبت‌نام پروژه 790 واحدی مسکن تکمیل شده و بر اساس تعهدات با پیمانکار و برطرف شدن مشکلات این پروژه تکمیل و واگذار می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول