اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از ایام الله دهه فجر

ایثارگران نمونه اردل تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در دومین روز از ایام الله دهه فجر مراسم تجلیل از رزمندگان، ایثارگران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شهرستان اردل برگزار شد.

ایثارگران نمونه اردل تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یکی از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس بعد از ظهر امروز در جمع کثیری از اقشار مختلف مردم و دانش‌آموزان این شهرستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بهترین الگوی ملت‌های آزادی‎خواه است.

ایوب زمانی با اشاره به وحدت و همت ملت ایران در مبارزه با رژیم طاغوت، گفت: ملت ایران با رهبری حضرت امام راحل(ره) و به کار بردن فرهنگ اسلامی به‌ویژه شعار سر به دار می‌دهیم و تن به ذلت نمی‌دهیم در برابر طاغوت ایستادگی کردند و با دست خالی این رژیم وابسته به غرب و شرق را سرنگون و پایه‌های حکومت اسلامی را در کشور بنا کردند.

وی خروش امروزی برخی از کشورهای مسلمان عربی را برابر دولتمردان وابسته به غربیان را برگرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: امروز ملت‌ها به خوبی فهمیدند که هدف آمریکا و هم‌پیمانانش حفظ منافع خود و حکومت بر ملت‌ها است و به همین دلیل با تأسی از فرهنگ انقلاب اسلامی در برابر دولت‌های وابسته به این استعمارگران به پا خواسته و خواستار برقراری حکومت اسلامی در کشور خود شده‌اند. 

زمانی در ادامه با اشاره به تبلور دموکراسی و جمهوریت نظام، از آزادی به عنوان یک نعمت ارزشمند انقلاب برای آحاد ملت یاد کرد و اظهار کرد: در هیچ جای دنیا در حد کشور ایران به آزادی در ابعاد آزادی فکر، آزادی کار و آزادی انتخاب در کنار ارزش‌های انسانی توجه نشده است و این امر ثمره انقلاب اسلامی است.

این رزمنده سال‌های دفاع مقدس بیان کرد: استقلال حکومت اسلامی ایران با رهبری معمار کبیر انقلاب و با اتکای به اقتدار مردمی مهیا شده است و با اتکا به رای و مشارکت مردم در حال تکامل و توسعه است.

وی تصریح کرد: به طور قطع و یقین با حضور پرشور مردم فهیم، انقلابی، عاشق ولایت و بصیر سراسر کشور در راهپیمایی 22 بهمن ضمن حمایت همه‌جانبه از ولایت فقیه نقشه‌های شوم استکبار جهانی و فتنه‌گران بار دیگر نقش بر آب خواهد شد.

زمانی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی با محوریت رهبری آگاه و با اتحاد و همدلی قوای سه گانه پس از گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب با عزم جدی بر توسعه و آبادانی کشور به سمت تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و نقش آفرینی موثر در معادلات جهانی به پیش می‌رود.

در پایان این همایش از رزمندگان، ایثارگران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت این شهرستان تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ج20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول