اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهرم:

نظام جمهوری اسلامی وابستگی‌ها را قطع کرده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهرم گفت: پس از انقلاب، نظام جمهوری اسلامی توانسته در اکثر عرصه‌ها وابستگی‌ها را قطع کند و امروز ایران به عنوان یک کشور قدرتمند نقش مهمی را در معادلات بین‌المللی ایفا می‌کند.

نظام جمهوری اسلامی وابستگی‌ها را قطع کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم حجت‌الاسلام عیسی راستگو در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اهرم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و تقارن آن با آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: در دوران غیبت امام عصر (عج) انتظار آن حضرت از افضل عبادت است و باید با صبر و شکیبایی خود را برای ظهور آن حضرت آماده کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران که با مدد وحی الهی و به رهبری امام خمینی (ره) و همراهی ملت ایران به ثمر نشست تحولی عظیم در راستای همین آمادگی جهان برای ظهور امام زمان (عج) بود.

راستگو یادآور شد: امروز شاهد آن هستیم که انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک الگو موج بیداری را در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی علیه جبهه شیطانی نظام سلطه به راه انداخته است.

وی در ادامه سخنان خود به خدمات ارزشمند انقلاب در کشور اشاره و خاطر نشان کرد: طی گذشت سه دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، این نظام توانسته در اکثر عرصه‌ها عقب‌افتادگی را جبران و وابستگی‌های کشور را قطع کند و امروز ایران به عنوان یک کشور قدرتمند در منطقه و جهان نقش مهمی را در معادلات بین‌المللی ایفا می‌کند.

امام جمعه اهرم عنوان کرد: در تنگستان نیز با تلاش مسئولان خدمات ویژه‌ای در راستای عمران و آبادی شهرستان صورت گرفته و در دهه فجر امسال نیز قریب به 100 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان در شهرستان تنگستان افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی می‌شود.

وی متذکر شد: مردم همواره در هر شرایطی و با تحمل هر سختی با نظام همراه بوده و خود را از آن جدا ندیده‌اند و این بار سنگینی بر دوش مسئولین است که باید با خدمات‌رسانی و تأمین نیازها و مطالبات عمومی، به این مردم وفادار به آرمان‌های انقلاب و نظام پاسخی مناسب دهند.

راستگو اصلاح ورودی شهر اهرم، احداث سد باهوش و عمران شهری اهرم را از مطالبات مردم این شهر عنوان کرد و بر مدیریت شهری قوی در شهر اهرم تاکید کرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از اقدام ارزشمند شهرداری بوشهر در خرید خانه آیت‌الله علم‌الهدی اهرمی و نام‌گذاری آن به عنوان خانه مشروطه تقدیر و ابراز امیدواری کرد خیابانی نیز در بوشهر به نام این عالم مجاهد نام‌گذاری شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول