اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گلپایگان:

حضور در انتخابات تایید نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار گلپایگان گفت: حضور در انتخابات مهر تأییدی بر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حضور در انتخابات تایید نظام جمهوری اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حسین صمدانی امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه تخصصی هنرجویان هنرستان دخترانه بانو قائدی بیان داشت: پیش از پیروزی انقلاب با هرگونه ابداع و خلاقیت برخورد می‌شد و اجازه ترویج افکار نو و ابداع و اختراع به کسی داده نمی‌شد.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از اتمام جنگ تحمیلی زمینه‌های پیشرفت برای آحاد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان فراهم شد تا جایی که امروز کشور ما در تمام مباحث علمی در ردیف کشورهای پیشرفته دنیا قرار گرفته است.

صمدانی با بیان اینکه اکثر دانشمندان هسته‌ای کشور از قشر جوان جامعه هستند، تصریح کرد: به برکت دستاوردهای انقلاب اسلامی دانشمندان هسته‌ای و نخبگان کشور ما جوان هستند و این مایه مباهات و بالندگی نظام مقدس اسلامی است.

فرماندار گلپایگان اظهار داشت: موفقیت‌های به دست آمده در زمینه علم و تکنولوژی حاصل خون‌بهایی است که ملت ایران در تمام مقاطع انقلاب و دفاع مقدس در راستای حفظ و صیانت از انقلاب و ارزش‌های نظام مقدس اسلامی تقدیم کرده است.

وی در ادامه به جنبش‌های انقلابی و اسلامی در کشورهای جهان اشاره کرد و افزود: خیزش‌های انقلابی در دنیای اسلام با الهام از پیام انقلاب اسلامی ایران صورت می‌گیرد و امروز شاهد سقوط پی در پی رژیم‌های ستمگر دنیا هستیم.

صمدانی بیان داشت: جنبش وال‌استریت در قلب دنیای غرب نشان از حرکت مستضعفان جهان است که با بصیرت و بیداری در راستای تحقق وعده الهی و برقراری حکومت جهانی صالحان پیش می‌روند.

فرماندار گلپایگان تاکید کرد: وظیفه آحاد ملت ایران است که با بصیرت در تمام صحنه‌ها پاسخگوی فتنه‌های دشمنان باشند و با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی در انتخابات 12 اسفند مهر تأییدی بر نظام جمهوری اسلامی بزنند. 

به گزارش فارس، نمایشگاه تخصصی هنرجویان هنرستان دخترانه بانو قائدی گلپایگان به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و توسط فارغ‌التحصیلان رشته‌های معماری و گرافیک هنرستان برپا شده بود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول