اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد/

تحریم نفت راهی برای تحقق آرزوهای امام است

خبرگزاری فارس: مدیر گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: تحریم نفت به تحقق یکی از آرزوهای امام راحل (ره) پیرامون استقلال کامل کشور منتهی می‏شود.

تحریم نفت راهی برای تحقق آرزوهای امام است

 

 

 

 

حجت‏الاسلام محمدرضا احمدزاده در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: تهدیدها و تحریم‏های ایران اسلامی موضوع جدیدی نیست.

وی ادامه داد: استکبار جهانی در بیش از سه دهه گذشته، امت ایران و نظام مقدس اسلامی را به انواع و اقسام مختلف مورد تهدید و تحریم قرار داده‏اند.

احمدزاده ایران تحت تحریم را به فلز تحت فشار حرارت تشبیه کرد و افزود: همان‌گونه که فلزات با استقرار در برابر حرارت کوره آتشین به آلیاژی خالص‏تر تبدیل و از بافتی مستحکم‏تر برخوردار می‏شوند؛ ملت اسلامی ایران نیز از بطن همین تحریم‏ها به توسعه و پیشرفت روزافزون دست یافته‏ است.

مدیر گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با اشاره به خیزش‏های اسلامی منطقه خاطر نشان کرد: در دو سال گذشته، خیزش‏های مردمی و بیداری اسلامی برگرفته از انقلاب اسلامی ایران موجبات تحولات عظیم در خاورمیانه، شمال آفریقا، حوزه ملل اروپایی و حتی قلب آمریکا را فراهم آورد.

وی تصریح کرد: بدین ترتیب استکبار نه تنها قادر به عملی ساختن تهدیدهای خود نیست؛ بلکه سایه شوم این ولد استعمارگران جهان به سرعت در مسیر افول قرار گرفته است.

احمدزاده با اشاره به بخشی از بیانات امام راحل (ره) یادآور شد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در پاره‏ای از بیانات گران‏سنگ خود فرمودند که "از آرزوهای دیرینه ما این است تا زمانی در چاه‏های نفت را بسته و از راه‏های دیگری کشور خود را اداره کنیم".

مدیر گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در وضعیت تحریم، چشم‏گیر خواند.

وی تصریح کرد: باید مردم و مسئولان با اطاعت از توصیه‏های مقام عظمای ولایت از گردنه‏های امروز نیز به خوبی و سلامت عبور کنند.

احمدزاده اضافه کرد: رهبری جایگاهی بی‏بدیل در کشور اسلامی ایران است و می‏توان با تکیه بر آن راه را برای رفع مشکلات هموارتر کرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول